Pasageri dezamăgiţi: Cum se călătoreşte pe aeroportul Otopeni după o investiţie de 52 mil. euro

de:
26 iul. 2013
0 Afișari
Pasageri dezamăgiţi: Cum se călătoreşte pe aeroportul Otopeni după o investiţie de 52 mil. euro

Coadă se formase şi în zona de securitate amenajată în noul terminal, care aduna atât fluxul de pasageri ce finaliza check-inul la cele şapte ghişee funcţionale din acest terminal, cât şi pe cel din vechiul terminal, unde fac în continuare check-inul aproape toate companiile aeriene ce operează de pe Otopeni.

Controlul de securitate nu se mai face în vechiul terminal, deşi aparent continuă să existe facilităţile pentru această procedură.

Singurele companii care s-au mutat cu check-inul în noul terminal, ce se întinde pe o suprafaţă de 20.000 de metri pătraţi şi în care s-au investit 52 mil. euro, sunt cele din grupul Lufthansa (Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss). Deşi pe noul terminal se găsesc şi porţile de îmbarcare unde trebuie să ajungă persoanele care circulă pe curse interne Tarom, pasagerii sunt obligaţi să treacă mai întâi prin vechiul terminal pentru check-in (Tarom continuă să facă de aici check-inul) şi apoi să meargă în noul terminal pentru securitate şi îmbarcare. Astfel timpul de trecere prin toate aceste proceduri creşte, cei mai mulţi pasageri arătându-se dezorientaţi în aeroport, scrie ZF. 

Deşi în aeroport există indicatoare care arată unde se găsesc ghişeele de check-in 1-52 (din vechiul terminal) şi 53-104 (din noul terminal), dar şi indicatoare care arată direcţia spre porţile de îmbarcare (5-57 spre stânga) şi (2-43 spre dreapta), ZF nu a văzut niciun indicator pentru zona de control.

Cookies