Pas înainte pentru proiectul de lărgire la 4 benzi a DN1A între Centura Capitalei și Mogoșoaia: au fost depuse 6 oferte pentru execuția lucrărilor, anunță Scrioșteanu

23 mai 2023
1465 afișări
Pas înainte pentru proiectul de lărgire la 4 benzi a DN1A între Centura Capitalei și Mogoșoaia: au fost depuse 6 oferte pentru execuția lucrărilor, anunță Scrioșteanu
Pas înainte pentru proiectul de lărgire la 4 benzi a DN1A între Centura Capitalei și Mogoșoaia: au fost depuse 6 oferte pentru execuția lucrărilor, anunță Scrioșteanu. Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor anunță că au fost depuse 6 oferte pentru proiectul de lărgire la 4 benzi a DN1A între Centura Capitalei și Mogoșoaia. „Finanțarea se realizează din fonduri externe nerambursabile (…) și de la bugetul de stat”, anunță Scrioșteanu.

6 oferte au fost depuse pentru proiectul de lărgire la 4 benzi a DN1A între Centura Capitalei și Mogoșoaia

Avem ofertanți pentru proiectul de lărgire de la Chitila – Mogoșoaia (Ilfov), a anunțat Irinel Ionel Scrioșteanu pe Facebook.

După ce a expirat termenul pentru depunerea ofertelor pentru execuția lucrărilor proiectului de lărgire la 4 benzi a DN1A între Centura Capitalei și intersecția cu Șos. Chitila – Parc Mogoșoaia, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor anunță că au fost depuse 6 și oferte.

Firmele care au depus oferte sunt:

  1. Asocierea BOG’ART SRL (lider) – ALPENSIDE SRL (România);
  2. Asocierea IBB-HIB ROMANIA SRL (lider) – IBB HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH (România – Germania);
  3. Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD (România – Bulgaria);
  4. TRACON SRL (România);
  5. VIAROM CONSTRCT SRL (România);
  6. Asocierea X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (lider) – EN ELECTRIC PROIECT OFFICE SRL (România).

Ce prevede proiectul de la Mogoșoaia

Proiectul prevede execuția următoarelor:

  • lărgirea la 4 benzi de circulație x 3,5 m;
  • lungime traseu 1,28 km;
  • trotuare, cu o lățime de 2,5 m;
  • zonă mediană de 1 m;
  • zonă verde;
  • pasaj pietonal subteran:
    • poziționat vis-a-vis de intrarea în Parcul Mogoșoaia,
    • echipat cu scări fixe, rulante și un lift la fiecare acces.
  • pasaj pietonal suprateran:
    • poziționat în nordul podului CF 700,
    • echipat cu 2 lifturi și 2 scări fixe,
    • va fi amplasată și o stație de transport în comun în vecinătatea pasajului,
    • va facilita tranzitul și traversarea în siguranță a DN1A.
  • amenajarea a 3 intersecții la nivel:
    • intersecție DN1A cu DNCB,
    • intersecție DN1A cu Șos. Chitila,
    • intersecție DN1A cu Strada Valea Parcului.
  • lucrări de colectare și evacuare a apelor pluviale:
    • rețea nouă de canalizare pluvială cu o lungime totală de 1250 m,
    • sistem de rigole carosabile pe ambele părți ale drumului,
    • bazin de colectare a apelor, prevăzut cu grup de pompare și conductă de refulare.
  • lucrări de consolidare;
  • lucrări pentru siguranța circulației;
  • amenajări peisagistice pentru spațiile verzi.
Pasaj pietonal pentru proiectul de la Mogoșoaia. Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu
Pasaj pietonal pentru proiectul de la Mogoșoaia. Sursa foto: Facebook/ Irinel Ionel Scriosteanu

Finanțarea se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operațional Infrastructură Mare #POIM 2014-2020, Programul Operațional Transport #POT 2021-2027 și de la bugetul de stat, transmite sursa citată.

Cookies