Până la Bd. Uranus şi autostrada suspendată, Oprescu s-a împotmolit în 845 de metri de drum

de:
08 iun. 2011
0 afișări
Până la Bd. Uranus şi autostrada suspendată, Oprescu s-a împotmolit în 845 de metri de drum

Primarul general Sorin Oprescu nu prea reuşeşte să îşi ţină promisiunile legate de finalizarea lucrărilor de infrastructură. Dacă Pasajul Basarab a fost întârziat de noi teste de rezistenţă, iar la bulevardul Uranus  Oprescu acuză piedici politice, finalizarea unui drum scurt, dar care ar fi util locuitorilor din sectorul 6, a întârziat cu şase luni faţă de promisiunile primarului.

Anul trecut, în luna noiembrie, primarul General al Capitalei, Sorin Oprescu, a verificat stadiul lucrărilor la Strapungerea Bulevardului 1 Mai (fost Compozitorilor) din sectorul 6 al Capitalei. “Deşi termenul iniţial de finalizare era prevăzut pentru martie 2011, până la sfârşitul anului, locuitorii din Drumul Taberei vor avea o stradă nouă, cu două benzi pe sens. Speram ca această stradă să uşureze ieşirea din acest cartier, până la construirea metroului. Este vorba despre o alternativa de circulaţie la ceea ce înseamnă accesul înspre şi dinspre cartierul Drumul Taberei – de la Compozitorilor până la Razoare”, spunea atunci primarul general, conform blogului propriu.

În prezent, cu toate că pare finalizat, drumul este oficial încă închis traficului. Mărturie stau semnele cu „Accesul Interzis” dispuse atât la intrarea dinspre Drumul Sării cât şi la cea dinspre Drumul Taberei.  Locuitorii din zonă au avut însă grijă să mute balizele semnalizatoare, astfel încât atât dintr-o parte cât şi din cealaltă se poate strecura câte o maşină. Situaţia este ilară în condiţiile în care totul pare a fi pus la punct şi pare a aştepta doar tăierea panglicii. Stâlpii de iluminat sunt la locul lor, trotuarele gata, semnele de circulaţie montate, marcajele rutiere trasate, seminţele de gazon au fost sădite în scuarele dintre trotuare şi carosabil, iar panoul şantierului a dispărut în urmă cu două săptămâni.

În următoarele zile aşteptam rezultatele unui studiu de circulaţie, din care va reieşi varianta optimă de sensuri unice care urmeaza a fi implementata în vederea optimizării circulaţiei, pentru a nu perturba traficul local din zona rezidenţială”, explică pentru B365.ro motivele întârzierii şeful Direcţiei Generale de Infrastructură şi Servicii Publice, Mădălin Dumitru. „Acest studiu îl facem pentru a obţine rezultate maxime în graficul general al acestei artere care asigură legătura între Drumul Taberei şi zona centrală a Capitalei”, încheie directorul.

În 26 noiembrie, Sorin Oprescu spunea că străpungerea va avea 845 de metri, din care 550 vor avea două benzi pe fiecare sens, restul fiind un sistem de sensuri unice, care vor ajuta la defluirea şi afluirea autoturismelor venite din Drumul Taberei. Valoarea acestei investiţii este de 7.313.000 lei, suma în care sunt cuprinse şi lucrările de proiectare şi execuţie.

CITEȘTE ȘI Până la autostrada suspendată, Oprescu a dat-o în bară cu un drum de 845 de metri

Până la autostrada suspendată, Oprescu a dat-o în bară cu un drum de 845 de metri

Cookies