ESENTIAL

OTV emite din nou. CNA spune că e ilegal

CNA a retras, pe 22 ianuarie 2013, cu unanimitate de voturi, licenţa audiovizuală a televiziunii OTV, fapt care presupune că postul controlat de Dan Diaconescu nu mai poate emite. Din 22 ianuarie, Dan Diaconescu, cel care deţinea OTV, a încercat de mai multe ori să reia emisia postului, însă fără succes, până în noaptea de vineri spre sâmbătă, când OTV a început să emită din nou pe satelit, pe frecvenţa televiziunii DD TV (Direct Digital TV), care este controlată tot de Diaconescu.

Retransmisia OTV pe licenţa DD TV este însă ilegală, a declarat, sâmbătă dimineaţă, pentru Mediafax, Laura Georgescu, preşedintele CNA. Potrivit Laurei Georgescu, DD TV are voie să difuzeze în grila sa filme, într-un procent de 67,5%, şi programe preluate de la televiziunea de muzică populară Inedit TV (32,5%). Laura Georgescu a mai spus că CNA nu a aprobat modificarea grilei de emisie a DD TV, astfel încât DD TV să poată să retransmită programe în direct ale OTV.

„Aseară, când pe DD TV a intrat semnalul OTV, a fost făcută o ilegalitate. Ca atare, în cursul zilei de sâmbătă vom demara un control, vom ridica înregistrările martor de la DD TV şi, în şedinţa de marţi a Consiliului, vom hotărî ce sancţiune aplicăm”, a mai spus Laura Georgescu.

Televiziunea DD TV – care difuza în mod curent în special programe de desene animate – a început să transmită vineri, în jurul orei 23.00, o emisiune în direct cu Dan Diaconescu, pe ecran fiind postată pe lângă sigla DDTV şi sigla OTV, după cum au declarat, pentru MEDIAFAX, surse din industria media.

Informaţia a fost confirmată de Rareş Gărduş, administratorul firmei Digital Sky SRL, care ridică semnalul televiziunii DD TV la satelitul Eutelsat 16 grade Est. Însă Rareş Gărduş spune că a constatat şi el cu „stupoare” că vineri, în jurul orei 23.00, DD TV a început să retransmită programul OTV. Rareş Gărduş a mai spus că el a semnat în luna martie un contract cu firma Telecroma Media SRL, care deţine licenţa audiovizuală a DD TV, pentru ridicarea la satelit a semnalului acestei televiziuni. Potrivit lui Gărduş, contractul a fost semnat pe o perioadă de un an.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button