Optimism de pe Autostrada Bucureștiului, segmentul chinezilor. CNAIR: Sunt șanse reale să circulăm pe semiinelul nordic al A0, ritm bun pe Lotul 3 Nord

21 aug. 2024
11426 afișări
Optimism de pe Autostrada Bucureștiului, segmentul chinezilor. CNAIR: Sunt șanse reale să circulăm pe semiinelul nordic al A0, ritm bun pe Lotul 3 Nord
Optimism de pe Autostrada Bucureștiului, segmentul chinezilor. CNAIR: Sunt șanse reale să circulăm pe semiinelul nordic al A0, ritm bun pe Lotul 3 Nord | Sursa foto: Captură ecran Cristian Pistol - Facebook

Directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, se arată optimist cu privire la ritmul de lucru al constructorului chinez la Lotul 3 Nord al Autostrăzii Bucureștiului A0. Pe șantier se lucrează cu 180 de muncitori și 50 de utilaje, prioritar fiind sectorul de 2,3 km care va asigura descărcarea traficului rutier în DN2.

La finalul anului s-ar putea circula continuu pe 21 de km ai Autostrăzii Bucureștiului – A0

Cristian Pistol transmite, pe pagina de Facebook, că ritmul lucrărilor de pe șantierul Lotului 3 Nord al A0 este unul bun. Acesta spune că la finalul anului s-ar putea circula continuu pe 21 de km al semiinelului nordic al Autostrăzii Bucureștiului, între intersecțiile cu DN1, A3 și DN2.

Ritm bun de lucru pe șantierul lotului 3 a A0 Nord!!

Constructorul chinez este mobilizat în șantier cu 180 de muncitori și 50 de utilaje și lucrează cu prioritate pe sectorul de 2,3 km, care va asigura descărcarea traficului rutier în #DN 2.

Dacă se păstează ritmul sunt șanse reale ca la finalul acestui an să se circule continuu pe 21 de km ai semiinelului nordic al #A0, între intersecțiile cu #DN1, #A3 și #DN2.

Constructorul care se ocupă de lucrările de la Lotul 3 al A0 Nord Afumați – Pantelimon (8,60 km) este China Civil Engineering Construction Corporation (CCECC), iar durata contractului este de 30 luni, dintre care 12 luni proiectare și 18 luni execuție.

Termenul contractual de finalizare a întregului proiect este anul 2025.

Valoarea construcției acestui lot este de 397,99 milioane lei (fără TVA), iar sursa de finanțare este asigurată prin Programul Transport.

Cristian Pistol mai precizează că lucrările au ajuns la un stadiu fizic de 12,5% din totalul construcției, iar la nodul rutier cu DN2 se înregistrează un progres fizic de 22,8%.

Inelul de Centură al Capitalei este un proiect extrem de important pentru dezvoltarea economică a României în ansamblu, dar și a regiunii București – Ilfov unde este concentrat aproximativ 25% din PIB-ul național.

Așa arată acum Lotul 3 Nord al A0:

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies