Pe ordinea de zi a ședinței de Consiliu General de joi a fost introdus un proiect de Hotărâre referitor la indicatorii tehnico-economici aferenți studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiții Portal Administrație Locală. Implementarea proiectului ar urma să coste 5 milioane de lei din banii contribuabililor bucureșteni.
Defalcarea costurilor de implementare arată în felul următor:
Project management și consultanță – 384.503 lei
Soft de bază – 425.400 lei
Hardware 592.239
Dezvoltarea și implementarea sistemului – 2.531.600 lei
Organizarea și realizarea cursurilor de instruire a personalului 98.513 lei
La toate aceste sume se aduagă TVA, încă 24%.
Din expunerea de motive a acestui proiect cităm: ACtualul site al Primăriei Capitalei PMB.ro este vechi din 1996 și este depășit, în ciuda operațiunilor de dezvoltare și modernizare ce au avut loc de-a lungul timpului. Primcipalii beneficiari ai acestui site ar urma să fie cetățenii, care vor avea un acces facil la informații.