ARHIVA B365

Oprescu plăteşte 100.000 de euro pentru identitatea Primăriei

Pentru slogan şi editarea unui Manual de Identitate Vizuală a Primăriei Capitalei municipalitatea va plăti firmei S.C. SCUTARU STRATEGIC CONSULTING S.R.L. 442.000 lei (101.000 euro).

“Primăria Generală a Municipiului Bucureşti (PMB) are o preocupare constantă pentru creşterea coerenţei vizuale pentru a oferi un standard optim în utilizarea elementelor de semnătură, logo, heraldică, slogan şi a celorlalte elemente care ţin de imaginea generală a PMB. În consecinţă elaborarea unui manual actualizat de identitate vizuală în contextul importanţei instituţiei este absolut necesară”, se justifică reprezentanţii instituţiei.

Conform cerinţelor primăriei, sloganul va trebui identificat în urma unui studiu sociologic coordonat de un doctor în sociologie, cu minim 5 ani experienţă în muncă. Studiul sociologic va consta din minim 10 focus-grupuri la nivelul municipiului Bucureşti, pentru testarea elementelor de mesaj şi identitate vizuală. Echipa de elaborare a studiului va fi formată din minim 5 experţi, doctori în sociologie.

Manualul de Identitate Vizuală a Primăriei Capitalei va fi editat în 1000 de exemplare pe suport de hârtie şi alte 1000 pe suport electronic. Textul şi imaginile ce vor face obiectul Manualului vor fi puse la dispoziţia furnizorului de către Direcţia Relaţii Publice şi Informare a Primăriei, prin urmare banii vor fi plătiţi în mare parte doar pentru editare.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button