ARHIVA B365

Oprescu anunţă teste cu autocamioane pe primul pod de la Pasajul Mihai Bravu

„Continuăm proiectele de infrastructură, se apropie finalizarea primului pod de la Mihai Bravu. Am ajuns la faza în care intrăm în încercări cu autocamioane”, a declarat primarul general, vineri, în cadrul vizitei efectuate la Spitalul Foişor.

La sfârșitul anului trecut, în timpul unei vizite pe șantierul pasajului Mihai Bravu, primarul general, Sorin Oprescu, spunea că șoferii vor circula pe primul pod al pasajului în martie 2014, iar pe al doilea până la sfârșitul lui 2014. Între timp, termenul a fost prelungit. „Primul pod este realizat în proportie de 75% și are ca termen de finalizare perioada aprilie-mai 2014. Lucrările la cel de-al doilea pod al pasajului au ca termen luna aprilie 2015”, au anunțat reprezentanții Primăriei Capitalei, într-un comunicat remis anterior B365.ro. 

Cum arată ACUM Pasajul Mihai Bravu 

Municipalitatea a demarat recent lucrările și la cel de-al doilea pod al pasajului. Însă, chiar dacă lucrările la primul pod sunt aproape de final şi au început deja şi lucrările la cel de-al doilea pod, şoferii bucureșteni trebuie să se înarmeze cu răbdare, pentru că Primăria Capitalei a prelungit termenul de finalizare al Pasajului Mihai Bravu-Splai Unirii cu patru luni. Conform estimărilor inițiale făcute de primarul general, Sorin Oprescu, pasajul ar fi trebuit finalizat până la sfârșitul acestui an, însă, Municipalitatea a prelungit apoi termenul inițial până în aprilie 2015.

Pasajul este compus din doua poduri supraterane paralele și rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului. 

Pasajul va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Primul pod (sensul Calea Văcărești – Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.

– See more at: http://www.b365.ro/primele-fotografii-facute-de-pe-pasajul-mihai-bravu-galerie-foto_204134.html#sthash.cwKzpyVA.dpuf


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button