Oficiul Poștal SF apare în București: ghișee cu „roboței” și aparate self-service. Oare chiar dispar de-adevăratelea cozile și computerele îngălbenite, cu tastatură care țăcăne?

10 iul. 2024
616 afișări
Oficiul Poștal SF apare în București: ghișee cu
Oficiul Poștal SF apare în București: ghișee cu "roboței" și aparate self-service. Oare chiar dispar de-adevăratelea cozile și computerele îngălbenite, cu tastatură care țăcăne? | Sursa foto: Agerpres

Se întâmplă minunea: Poșta Română introduce roboței în mai multe oficii din București, pentru a face experiența plății facturilor și a taxelor mult mai ușoară. Mai precis, se introduce serviciul de plată self-service, astfel că bucureștenii pot plăti facturile, ratele la credite, taxele, impozitele și multe altele fără să interacționeze cu angajații de la ghișeu, unde adesea lumea petrece considerabil mai mult decât și-ar dori.

Poșta Română recunoaște problemele serviciilor de la ghișee și lentoarea acestora și anunță introducerea roboțeilor în mai multe oficii din București. În fine, nu-s roboței care se plimbă printre oamenii de la cozi sau care te așteaptă de la ușă să îți rezolve problemele, ci este vorba despre serviciul de plată self-service, prin care bucureștenii își pot plăti facturile, ratele, taxele și impozitele, printre altele.

Poșta Română introduce „roboțeii” self service în București

La aceste dispozitive bucureștenii pot să plătească serviciile de la peste 200 de furnizori, astfel că este o alternativă importantă față de ghișeele unde adesea se formează cozi considerabile.

„Poşta Română continuă trendul digitalizării oferind opţiunea de plată self-service, în diverse subunităţi poştale din Bucureşti. Astfel, roboţeii moderni facilitează achitarea facturilor şi a taxelor, fără a mai fi nevoie de interacţiunea directă cu personalul poştal. Clienţii Poştei Române pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite şi diverse taxe şi impozite, atât din Bucureşti, cât şi din întreaga ţară. Prin intermediul opţiunii self-service, utilizatorii beneficiază de o soluţie rapidă şi convenabilă, transformând radical experienţa de plată pentru utilităţi şi alte servicii”, anunță Poșta Română printr-un comunicat de presă, remis de Agerpres.

Serviciul este ușor de folosit, potrivit Poștei Române

Aparatele self-service sunt intuitive, potrivit Poștei Române, astfel că clienții trebuie să scaneze mai întâi codul de bare de pe factură, iar apoi doar să urmeze instrucțiunile care apar pe ecran. Meniul este intuitiv, promite instituția, pentru a putea fi folosit și de persoanele care nu sunt familiare cu tehnologia.

De asemenea, angajații vor sta la dispoziția persoanelor, asta în cazul în care vor întâmpina probleme în folosirea dispozitivelor.

Nu în ultimul rând, Poșta Română a anunțat că nu va renunța la plata serviciilor la ghișeele poștale, și nici prin factorii poștali, pentru a acoperi toate nevoile și preferințele posibile ale cetățenilor din București și din țară.

CITEȘTE ȘI

Cookies