OFICIAL: Liniile tramvaielor 1 și 10 revin la traseul normal. Tronsonul din Bd Doina Cornea (Vasile Milea) se redeschide

05 oct. 2022
17673 afișări
OFICIAL: Liniile tramvaielor 1 și 10 revin la traseul normal. Tronsonul din Bd Doina Cornea (Vasile Milea) se redeschide

Se reia circulația tramvaielor 1 și 10 pe traseul normal, o rută intens frecventată de bucureșteni, care în perioada prelungirii reabilitării căii de rulare de pe Bd. Doina Cornea (Ex-Vasile Milea) au avut de suportat traficul aglomerat.

Deși finalizată reabilitarea căii de rulare, din cauza unor defecte de execuția, recepția finală a întârziat mai mult de jumătate de an.

Primăria Sectorului 6 precizează că în data de 13 octombrie, STB va face recepția finală a lucrărilor, astfel încât din 17 octombrie se va da drumul la circulație pentru tramvaiele 1 și 10, așa cum anunța și B365 în urmă cu o săptămână.

Tramvaiele vor fi corelate cu autobuze și troleibuze și ele suspendate pe perioada reabilitării șinei.

Lucrările demarate de PMB au început în 25 mai 2021 și au vizat modernizarea unui tronson de 1,1 km cale dublă a liniei de tramvai de pe Bd. Doina Cornea, pe care circulă tramvaiele 1 şi 10, pe tronsonul cuprins între Bd.Timişoara şi accesul în benzinăria OMV, dinspre Pasajul suprateran Basarab.

Valoarea totală a contractului a fost de 28.056.510,21 lei.

Lucrări executate la calea de rulare. În cadrul proiectului, s-au executat următoarele lucrări:
• refacerea infrastructurii şi suprastructurii căii de rulare;
• înlocuire traverse, şine, prinderi, amortizoare de zgomote şi vibraţii;
• înlocuirea stâlpilor de susţinere a reţelei de contact;
• înlocuirea firelor de la reţeaua de contact, inclusiv elementele de susţinere;
• refacerea peroanelor de pe tronson cu respectarea standardelor şi normelor în vigoare;
• lucrări de reabilitare la pasajul subteran pietonal;
• lucrări la iluminatul public.

Modernizarea a 1,1 km de linie de tramvai de pe Bulevardul Vasile Milea (Doina Cornea) din vestul Capitalei a fost executată de austriecii de la Swietelsky. Contractul cu asocierea Urban Profile Grele – Swietelsky – TIAB a fost semnat în mandatul anterior, pe vremea când Primăria Capitalei era condusă de Gabriela Firea (PSD).

Lucrarea a avut întârzieri de două luni față de termenul inițial.

În timpul lucrărilor de modernizare, STB a introdus linia 610, o sursă de nemulțumire întrucât înregistra întârzieri în circulație, iar oamenii așteptau peste 20 de minute în stație.

Îți recomandăm și:

 

Cookies