Oferte pentru lărgirea DN1 la 3 benzi, între Aeroportul Otopeni și Autostrada Bucureștiului. Potrivit proiectului, vom putea întoarce spre București, după nodul cu A0

21 mart. 2024
2684 afișări
Oferte pentru lărgirea DN1 la 3 benzi, între Aeroportul Otopeni și Autostrada Bucureștiului. Potrivit proiectului, vom putea întoarce spre București, după nodul cu A0
Oferte pentru lărgirea DN1 la 3 benzi, între Aeroportul Otopeni și Autostrada Bucureștiului. Potrivit proiectului, vom putea întoarce spre București, după nodul cu A0. Sursa foto: Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere

CNAIR are vești noi despre DN1 care va fi lărgit la 3 benzi, între Aeroportul Otopeni și Autostrada Bucureștiului. 4 firme au depus oferte pentru elaborarea studiului de fezabilitate, iar contractul are o valoare estimată de 1.530.543,81 lei, fără TVA.

Au fost depuse ofertele pentru lărgirea DN1 la 3 benzi, între Aeroportul Otopeni și Autostrada Bucureștiului

Miercuri, 20.03.2024, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului având ca obiect “Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Modernizare/Lărgire DN 1 între Aeroport Henri Coandă – Nod A0 la profil 3+3”, anunță Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

4 operatori economici au depuse ofertele până la termenul limită:

  • BRIDGE CONSULT SRL,
  • ECO GEODRUM SRL,
  • INCONS SRL,
  • LIKE CONSULTING SRL.

Contractul are o durată de 8 luni, din care 7 luni sunt pentru realizarea Studiului de Fezabilitate. Contractul are o valoare estimată de 1.530.543,81 lei fără TVA, iar banii provin din Fonduri Europene Nerambursabile.

Obiectivul general al proiectului

Obiectivul general al proiectului este modernizarea/lărgirea la profil 3+3 a sectorului de pe DN 1 cuprins între Aeroport Henri Coandă – Nod A0 în vederea realizării conexiunii cu obiectivul Autostrada Centură București – A0, cu separarea completă a traficului pe distanța propusă și cu posibilitatea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul A0 pe direcția București – Ploiești, spune CNAIR.

Oferte și pentru un alt proiect

Totodată, săptămâna aceasta a avut loc și depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului având ca obiect “Elaborare Studiu de Fezabilitate Noduri rutiere pentru asigurare conectivitate la Autostrada A7, Tronson Buzău – Focșani în zona Boboc – Cochirleanca, Autostrada A2 în zona Fetești – Borcea și la Autostrada A0 în zona Clinceni”.

Au depus oferte urmatorii operatori economici:

  • BRIDGE CONSULT SRL,
  • ECO GEODRUM SRL,
  • INCONS SRL,
  • LIKE CONSULTING SRL,
  • Asocierea MEM PROJECT CONSTRUCT S.R.L (lider) – DAROCONSTRUCT S.R.L.

Contractul are o durată de 8 luni, din care 7 luni sunt pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, și are o valoare estimată de 2.106.986,12 lei fără TVA. Sursa de finanțare este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile.

Nodul rutier de pe autostrada A7 în zona Boboc – Cochirleanca respectiv nodul de pe Autostrada Soarelui A2 în zona Fetești – Borcea prezintă o utilitate duală civilă – militară: deservește baza aeriană Boboc, respectiv baza aeriană Borcea din punct de vedere militar.

Nodul rutier de pe Autostrada Bucureștiului A0 va permite accesul de pe drumurile existente în zona Clinceni la Autostrada de Centură București.

Te-ar mai putea interesa și: Doamna Firea anunță descoperire formidabilă pentru București: soluțiile pentru traficul infernal. Deocamdată, atât, restul e suspans electoral

Cookies