După cum precizează Alex Bruda, la descrierea unei fotografii postate pe pagina de Facebook a Kaufland România, șoricelul a fost observat in zona de reduceri inainte de linia caselor.
„O doamna voluntara a ajutat echipa Kaufland dand lovitura de gratie acestei firave si nedorite creaturi (un soricel K clasic). Interesant e ca inainte cu doar 10 minute de aceasta scena trecea pe la locul cu pricina o delegatie a Protectiei Consumatorului care se indrepta spre birouri dupa de inspectase magazinul”, precizează clientul, care a cerut o explicație magazinului.
Reprezentanții Kaufland au spus că regretă cele întâmplate și i-au răspuns clientului astfel:
„Magazinul Kaufland din Bucureşti, Str. Sebastian beneficiază, cu o frecvenţă lunară, de serviciile unei firme specializate în operaţiunile de D.D.D. (dezinfecţie, dezinsecţie şi deratizare). Anterior situaţiei semnalate, ultima operaţiune de acest tip a fost efectuată în 17.02.2014, fără a fi identificată prezenţa rozătoarelor pe întreaga suprafaţa a magazinului.
– în urma situaţiei semnalate, am procedat la mobilizarea imediată a echipei operaţionale responsabile;
– conform verificărilor efectuate, nu au fost constatate urme de rozătoare în magazin.
Dorim să menţionăm că respectăm, cu maximum de stricteţe, normele sanitar-veterinare în vigoare. Pentru a te convinge de veridicitatea celor menţionate, în măsura timpului disponibil, dorim să te invităm în magazin. Dacă poţi răspunde invitaţiei noastre, îţi stăm cu plăcere la dispoziţie pentru stabilirea detaliilor întâlnirii.”