„O zi normală pe Calea Giulești…” Dacă mai și plouă în București, cât stai în trafic ai timp să împletești un pulover sau, după caz, să meșterești un dulap

23 mai 2024
3774 afișări
"O zi normală pe Calea Giulești..." Dacă mai și plouă în București, cât stai în trafic ai timp să împletești un pulover sau, după caz, să meșterești un dulap | Sursa foto: Infotrafic București și Ilfov/Facebook

Calea Giulești este una dintre cele mai vechi, mai importante, dar li mai aglomerate străzi din Sectorul 6 din București.

Dacă ratezi micile ferestre de trafic cât de cât suportabil, riști să petreci timp îndelungat în blocaje. Și, după cum știm, ploaia e „factor agravant” în trafic din București, așa că circulația pe Calea Giulești este, în această dimineață, un infern.

În semnalează, cumva resemnat, și un bucureștean din „Infotrafic București și Ilfov”, comunitatea șoferilor din București și zona metropolitană:

O zi normala pe Calea Giulelti, felicitari celor care ne-au adus aici,
Bucureșteanul publică și câteva imagini grăitoare cu cozi interminabile de mașini și tramvaie.
Aglomerație pe Calea Giulești | Sursa foto: Info Trafic București și Ilfov/Facebook
Aglomerație pe Calea Giulești | Sursa foto: Info Trafic București și Ilfov/Facebook

Trafic infernal pe Calea Giulești și dezbaterea general valabilă pentru traficul din București

În comunitatea „Infotrafic București și Ilfov”, fotografiile cu Calea Giulești blocată au stârnit o reală dezbatere despre „cine e de vină” pentru traficul din București. Și lumea s-a împărțit, în general, în două:.

O parte consideră responsabile diversele administrații care, de-a lungul anilor, nu s-au îngrijit ca infrastructura rutieră să țină pasul cu dezvoltarea orașului, cum ar fi aceste observații ale unor bucureșteni:

Adevărul ca avem și infrastructură…. aceeași bandă de circulație de pe vremea când mergeau oamenii cu căruța pe Giulești.

Și:

Cum de ăștia de prin alte țări au 4, 5 benzi pe sens, au trenuri de mare viteză, au transport care ajunge în stație la ora stabilită etc. Pe Giulești, trece tramvaiul 11 (iî simți dacă stai la șosea, se zguduie casele). După, mai vin  încă un tramvai și un autobuz, apoi stai 1 oră să mai vina ceva!

Alții consideră că de vină sunt oamenii, care au o pasiune pentru deplasarea cu autoturismul:

Felicitări celor care merg câte unul în mașină și evită transportul în comun.

Ce este sigur e că mai e serios de lucru și la interconectarea mijloacelor de transport în comun din București (care rămâne orașul în care, de exemplu un cartier întreg – Rahova – nu are acces la rețeaua de metrou), și la calitatea transportului public.

Ce s-a mai întâmplat în ultimele ore:

Cookies