O veste eliberatoare! PMB vrea să cumpere și/sau închirieze toalete publice, plus servicii de curățenie și întreținere. Licitația pentru WC-uri ecologice a fost lansată

10 ian. 2024
452 afișări
O veste eliberatoare! PMB vrea să cumpere și/sau închirieze toalete publice, plus servicii de curățenie și întreținere. Licitația pentru WC-uri ecologice a fost lansată
O veste eliberatoare! PMB vrea să cumpere și/sau închirieze toalete publice, plus servicii de curățenie și întreținere. Licitația pentru WC-uri ecologice a fost lansată | Sursă foto: Unsplash

Primăria Municipiului București a lansat o licitație publică prin care dorește să încheie un acord cadru privind cumpărarea/închirierea de toalete publice.

Valoarea contractului este de 15 milioane de lei și cuprinde și întreținerea acestora.

Primăria Municipiului București vrea să cumpere și/sau închirieze toalete publice

Lipsa toaletelor publice din București este o problemă de care s-au lovit, cel mai probabil, toți locuitorii orașului. Pentru a remedia această lipsă a locurilor unde cetățenii să poată elibera, PMB a lansat o licitație publică în vederea încheieri unui acord cadrul.

Acesta vizează cumpărarea/închirierea și întreținerea toaletelor ecologice, iar valoare sa este de 15 milioane de lei, conform informațiilor transmise de Hotnews.ro. Iată anunțul publicat în SEAP:

Conform cerințelor din caietul de sarcini, se va încheia un acord cadru de prestare „Servicii de închiriere, amplasare și întreținere a toaletelor automate racordabile la rețeaua de canalizare și electricitate, precum și a toaletelor ecologice mobile în Municipiul București”, pe o durată de 4 ani. În vederea asigurării continuității acestui serviciu public important pentru îmbunătățirea nivelului de confort și civilizație al cetățenilor Municipiului București, a protecției și conservării mediului înconjurător și sănătății populației, se impune demararea procedurii de achiziție publică.

Mai precis, caietul de sarcini pentru acest acordul cadrul, care ar urma să fie încheiat pe o perioadă de 4 ani, prevede:

  • Amplasarea a 22 de toalete ecologice automate,
  • Amplasarea a 166 toalete ecologice mobile,
  • Închirierea a până la 88 de toalete automate,
  • Închirierea a până la 664 toalete ecologice mobile.

De asemenea, caietul de sarcini prevede că prestatorul serviciilor de întreținere va trebui să intervină în maxim 4 ore de la primirea unei reclamații (telefonice sau scrise) pentru remedierea:

  • Avariilor,
  • Vandalizărilor,
  • Defecțiunilor la cabinele de toalete.

Dacă rezolvarea problemelor va depăși termenul de 4 ore, prestatorul trebuie să găsească o soluție alternativă de asigurarea a acestui serviciu public.

Companiile interesate își pot depune ofertele până în data de 8 februarie 2024.

Cookies