COOL CITY

O şcoală din Sectorul 6, ambasador al României în Uniunea Europeană

„Prin această diplomă se recunoaşte educaţia completă oferită de şcoală în spiritul integrării europene şi, totodată, prin acest mod creşte statutul şcolii. E o confirmare a nivelului activităţii instructiv-educative. Şcoala noastră a derulat pe parcursul a trei ani şapte proiecte europene, unul pe POSDRU, iar celelalte pe educaţie europeană. De asemenea, această competiţie se desfăşoară continuu, timp de trei ani, în care fiecare şcoală organizează activităţi de educaţie europeană pentru copii. Aceste activităţi trebuie inserate în programul educativ în aşa fel încât să sporească eficienţa activităţii educative din şcoală”, a declarat, pentru Curierul Naţional, Constantin Hărăbor, profesor de matematică şi Coordonator Proiecte şi Programe Europene la Şcoala nr. 117 din Bucureşti.

Acesta a mai spus că, prin participarea la proiectele de cooperare europeană, şcolile româneşti au fost veritabili ambasadori ai României în Uniunea Europeană, contribuind, an de an, la promovarea unei imagini pozitive a României şi a valorilor şcolii româneşti şi că aceste parteneriate derulate de şcoală au vizat formarea şi dezvoltarea de competenţe-cheie, au favorizat crearea unor reţele de parteneri, au promovat valorile naţionale şi europene, antrenând copii, tineri, profesori, părinţi, comunităţi locale.

„Proiectul «Şcoala altfel», lansat în 2011, este un program îndrăzneţ care trebuie adaptat, îmbunătăţit, regândit. Poate o reaşezare pe calendarul anului şcolar ar fi o prioritate pentru Ministerul Educaţiei”, a spus Liviu Pop, înaintea festivităţii de premiere a câştigătorilor concursurilor „Şcoala Europeană” şi „O activitate de succes în Săptămâna Şcoala Altfel!”. El a precizat că proiectele „Şcoala Europeană” şi „Şcoala Altfel” trebuie continuate.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button