O nouă țeapă prin telefon: Primăria Sectorului 4, ținta escrocilor

de:
19 mai 2014
0 afișări
O nouă țeapă prin telefon: Primăria Sectorului 4, ținta escrocilor

Astfel, luni, 19 mai, la sediul Primăriei Sectorului 4, pe numărul de telefon fix al centralei, s-a primit un apel prin intermediul căruia s-a anunţat faptul că instituţia a fost desemnată câştigătoarea unui program de fidelizare iniţiat de ROMTELECOM, premiul totalizând 2.000 de Euro.

Fireşte, la fel ca şi în cazul altor modalităţi de fraudă prin telefon, a urmat solicitarea de a fi comunicate date despre Primărie, iniţiatorul apelului specificând că ştie că este vorba despre o instituţie de interes public. Aceasta a eliminat din start posibilitatea unei glume proaste, conducând în mod clar la profilarea tentativei de comitere a infracţiunii de înşelăciune.

În consecinţă, Primarul Cristian Popescu – Piedone a dispus de urgenţă informarea companiei, referitor la această încercare de fraudă, temerile fiindu-i confirmate de către operatorii Call Center-ului ROMTELECOM, care au infirmat derularea vreunei campanii de fidelizare, conform reprezentanților primăriei Sectorului 4. 

Totodată, Primarul a transmis o scrisoare conducerii companiei, prin care, pe lângă relatarea cazului cu care s-a confruntat Primăria Sectorului 4, ca şi colaborator statornic al acestei reţele de telefonie, a recomandat iniţierea unei campanii de informare în rândul abonaţilor, care să elimine posibilitatea producerii unor situaţii similare.

Sunt convins că, dacă ar fi derulat o campanie de fidelizare, o companie serioasă precum aceasta ar fi informat, cel puţin prin intermediul unor spoturi publicitare şi prin comunicări pe site şi în presă. La fel ca şi în cazul metodei , când am luat atitudine, iniţiind o campanie de prevenire în rândul locuitorilor Sectorului 4, avertizăm, pentru ca oamenii de bună credinţă să nu cadă victime acestor escroci. Am dispus informarea de urgenţă a companiei şi remiterea unui comunicat de presă care să îi pună în gardă pe cetăţeni. Contez, ca de fiecare dată în astfel de cazuri, pe implicarea Mass – Media, pentru popularizarea acestui mesaj de interes civic, iar pe locuitorii Sectorului 4 îi rog să fie vigilenţi şi să ne semnaleze, dacă se confruntă cu situaţii similare. Împreună putem face front comun, luând atitudinea corespunzătoare şi dejucând planurile acestor infractori„, a declarat primarul Sectorului 4.

Cookies