CFR începe anul 2024 cu stângul. La primele ore ale dimineții zilei de luni, 1 ianuarie, o locomotivă s-a defectat, chiar înainte ca trenul să plece din Gara de Nord din București.
Potrivit Club Feroviar, trenul IR 1571 trebuia să plece din stația București Nord luni dimineață, la ora 5:30, cu destinația finală Galați, având oprire și în Ploiești Sud.
La manevra de împingere a garniturii, însă, formată din patru vagoane, spre peronul din Gara de Nord, locomotiva EA 379 s-a defectat. Până în acest moment nu se cunosc cauzele acestui incident, urmând ca acestea să fie stabilite ulterior.
Personalul feroviar al operatorului de stat s-a mobilizat rapid pentru a duce călătorii la destinație fără a crea prea mult disconfort. Locomotiva defectă EA 379 a fost înlocuită cu locomotiva EA 397.
În condițiile date, trenul Interregio a plecat din stația București Nord cu o întârziere de 38 de minute. Pe drum a mai acumulat câteva minute, însă spre finalul traseului a reușit să recupereze. În cele din urmă, a ajuns la destinația finală, la Galați, cu o întârziere de numai 33 de minute.
În dimineața zilei de 22 decembrie, o locomotivă a deraiat între Roșiorii Nord și București Basarab. În urma incidentului, nimeni nu a fost rănit.
Incidentul a avut loc la ieșirea din stația Zăvestreni (în zona macazului). Mai precis, aici s-a produs deraierea de o osie a locomotivei trenului R 9304 Roșiori Nord – București Basarab.
CFR Călători a transmis că, din fericire, niciun călător nu a fost rănit în urma acestui incident. Aceștia au fost preluați și duși către destinațiilor lor.
La locul incidentului s-au deplasat atât autoritățile, care au investigat cauzele producerii accidentului, cât și echipa de intervenție a CFR. Acesta din urmă se ocupă de eliberarea cât mai rapidă a zonei afectate de accident.
Din cauza acestui incident, mai multe trenuri ce trebuiau să ajungă în Capitală au acumulat întârzieri de zeci de minute.
Te-ar mai putea interesa și: