O bancă din România introduce un serviciu de recunoaştere a vocii clienţilor în call-center

de:
05 dec. 2013
0 Afișari
O bancă din România introduce un serviciu de recunoaştere a vocii clienţilor în call-center

Noul serviciu a fost dezvoltat şi implementat în colaborare cu Nuance Com­munications, compania americană cunoscută pentru crearea Siri, asistentul personal disponibil pentru smartphone-urile Apple, iar reprezentaţii ING estimează că vor avea peste 50.000 de utilizatori cu amprentă vocală în decurs de un an, informează Zf.ro.

„Fiecare dintre noi are circa 3 parole la bancă, 3 la serviciu, Google, Facebook, iar acestea se adună. În fiecare an sunt sparte peste un milion de conturi. Experţii ne spun că parola trebuie să fie complexă, să conţină litere, litere mari, numere, semne, însă clientul pune o parolă simplă de câte ori poate. ING crede că una dintre soluţiile la această problemă este Voice Biome­trics“, a explicat Ştefan Radu, director produse şi canale directe pentru clienţii retail la ING Bank România.

Cookies