Îngheţata Betty Ice va intra în comerţul online, testând livrările la domiciliu. Site-ul Betty Ice va fi gata în perioada următoare, potrivit ZF.
„Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni”, a declarat pentru ZF Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice.
Aceasta este prima încercare de acest fel a unui antreprenor din industria dulciurilor în condiţiile în care jucătorii din IT&C au cea mai mare cotă în vânzările de produse în comerţul online.
Încercarea Betty Ice vine într-o perioadă în care vânzările de îngheţată sunt la un nivel scăzut din cauza vremii capricioase. Consumul într-o zi caniculară poate fi şi cu două cifre peste cel înregistrat într-o zi ploioasă.
Un român consumă în medie anual circa 2 litri de îngheţată (echivalentul a 22 de îngheţate la cornet de exemplu), de patru ori mai puţin decât un locuitor al peninsulei scandinave, potrivit ultimelor date disponibile.