ESENTIAL

„Europa este mai tânără în Bucureşti” – propunerea pentru sloganul turistic al Capitalei

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a organizat luni o consultare la nivelul Capitalei cu privire la proiectul planului de marketing turistic al Capitalei, elaborat de către Détente Consultants. La întâlnire au participat reprezentanţi ai industriei de turism, ai instituţiilor şi organizaţiilor cu responabilităţi în domeniu din Bucureşti.

Conform analizei prezentate de către consultant, dezvoltarea turistică a Bucureştiului trebuie centrată pe turismul de business şi pe turismul de tip city-break, care înglobează şi alte produse turistice, precum turismul cultural sau turismul generat de evenimente.

„Specialiştii susţin că promovarea Capitalei trebuie abordată şi din perspectiva viitorului oraşului, nu doar din cea a trecutului. În opinia lor, Bucureştiul trebuie să se recomande ca un oraş dinamic, în plină dezvoltare, diferit de alte capitale, care propune din ce în ce mai multe evenimente culturale, artistice şi sportive”, se arată într-un comunicat al Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) citat de MEDIAFAX.

Principalele categorii de public stabilite pentru Bucureşti ca destinaţie turistică sunt oamenii de afaceri, tinerii, turiştii city-break, precum consumatorii de turism medical sau de întreţinere. Aceste categorii se încadrează în tiparul turistului-explorator, dispus să experimenteze şi să descopere destinaţii noi.

MDRT a semnat cu asocierea Detente Consultants (Franţa) – Detente Consultants Ploieşti un contract pentru realizarea primului plan profesionist de marketing al Bucureştiului în domeniul turismului. Contractul, în valoare de 101.952 euro (inclusiv TVA), a fost încheiat la începutul lunii iunie şi va fi derulat pe o perioadă de 9 săptămâni.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button