Nu este prima dată când aplicația YouthTB cauzează probleme studenților. Un student din București a vrut să își reînnoiască abonamentul folosind aplicația mobilă, însă nu a funcționat.
Băiatul a mers la ghișeu pentru a solicita ajutor, însă doamna de acolo i-a spus că nu îl poate ajuta:
Am vrut să-mi reînnoiesc abonamentul, dar doamna de la ghișeu mi-a spus că nu mă poate ajuta și că numai de pe aplicație mai pot să-mi fac abonamentul.”- C. T.
Studentul a spus că a încercat să își reînnoiască abonamentul pe aplicație, însă aceasta nu îi recunoștea adresa de e-mail.
El a spus că a tot încercat, dar aplicația îi spunea că nu se poate conecta, deși avea cont făcut:
Am zis bine, dar ce să vezi, după crearea contului pe aplicație, nu-mi recunoaște adresa de e-mail. Am încercat orice. Pur și simplu nu mă pot conecta, deși contul e creat.”- C. T.
Băiatul, văzând că nu primește ajutor din partea doamnei de la ghișeu și că nici aplicația nu funcționează, a postat pe pagina de Facebook „Reclamații STB( fostul RATB) București” problema întâmpinată.
Studentul le-a cerut ajutorul membrilor de pe pagină:
Dacă a mai întâmpinat cineva problema aceasta și știe ce trebuie făcut, vă rog ajutați-mă cu un sfat ceva.”- C. T.
O femeie i-a spus că aplicația a mai întâmpinat probleme în trecut și i-a recomandat să încerce să își reseteze parola:
Aveau la un moment dat probleme când nu te puteai loga și îți dădea eroare, ba că nu e corectă parola ori emailul…Am verificat aplicația mea și funcționează. Încearcă să resetezi parola, poate merge.”- C. Ș.
La postarea respectivă, studentul a primit și un răspuns din partea Societății de Transport București. STB i-a transmis numărul de telefon la care trebuie să sune pentru a primi ajutor:
Puteți suna la numărul de telefon 021/9391, tasta 2 și colegele mele vă vor oferi toate informațiile necesare. ”
O studentă a avut, în urmă cu aproximativ două săptămâni, probleme cu aplicația YouthTB. Tânăra a postat pe aceeași pagină de Facebook întâmplarea, spunând că i-a cerut ajutorul unei doamne de la ghișeu, însă aceasta i-a vorbit pe un ton ridicat:
Bună ziua, am și eu o problemă, sunt studentă și plătesc abonament lunar, de ceva timp nu se mai poate face abonamentul de student la gherete, se fac doar online (asta am aflat de la doamna care mi-a urlat în față că nu pot să îmi fac abonament acolo în timp ce încercam să o întreb cum să procedez).”
Fata și-a achiziționat în cele din urmă abonament de pe aplicație, însă, în momentul verificării, controlorul i-a spus că nu este valabil:
În fine, mi-am făcut abonament online, astăzi l-am arătat controlorului și mi-a spus că nu e valabil, că mă iartă că e 8 martie, că gen eu mint că am abonament că nu e al meu, că nu e „deschis” orice ar înseamna asta. Am încercat să explic, să întreb, să solicit ajutor din partea domnului dar mi-a spus să sun la un număr să întreb acolo (în timp ce nu mă lăsa să vorbesc), povestește A. B.
STB a lansat aplicația în luna septembrie a anului trecut, pentru a le veni în ajutor studenților și elevilor.
Însă, aceștia continuă să întâmpine probleme la achiziționarea abonamentelor și solicită adesea ajutorul doamnelor de la ghișeu.
Te-ar putea interesa și: