Nicușor schimbă planul și o supără pe Firea. Proiectul Podul Ciurel nu mai continuă, după ce fostul primar a investit suflet și milioane de euro în el

22 mai 2021
1927 Afișari
Nicușor schimbă planul și o supără pe Firea. Proiectul Podul Ciurel nu mai continuă, după ce fostul primar a investit suflet și milioane de euro în el

Un proiect care a generat multe controverse nu va mai fi continuat în Capitală. Este vorba de Podul Ciurel, care nu va mai fi conectat, așa cum era prevăzut, cu Autostrada București-Pitești, prin traversarea cartierului Militari.

Nicușor Dan a transmis ieri, într-o conferință de presă mai lungă decât toate declarațiile sale din toată luna, că nu susține terminarea proiectului Pod Ciurel, anunând că se vor face doar lucrări care să permită fluidizarea traficului în zonă.

Un alt proiect, inițiat de CJ Ilfov, în prim-plan

Nicușor Dan susține că există un alt proiect, inițiat de Consiliul Județean Ilfov, prin care viitoarea autostradă de centură să fie legată prin mai multe drumuri de centrul Bucureștiului.

„Nu va continua. Trebuie să facem o analiză de trafic pe ce s-a lucrat și să facem ajustări minore. Proiectul până în șoseaua de centură nu-l susțin, cum nu l-am susținut niciodată.

În schimb, există un proiect propus de Consiliul Județean Ilfov, cu care suntem de acord, și cu care și Ministerul Transporturilor e de acord, pentru ca autostrada de centură, nu șoseaua, să fie legată cu mai multe intrări care să ajungă până în interiorul Bucureștiului, printre care Bulevardul Timișoara, care să fie prelungit peste centură, până la autostradă, și Calea Giulești, care să fie prelungită până la centură.

Când aceste 2 drumuri vor fi realizate, vom avea mai multe ieșiri din București către șoseaua de centură și autostradă și o să luăm presiunea de pe Iuliu Maniu, pentru care era proiectul de la Ciurel”, a transmis Nicușor Dan în cadrul conferinței de presă.

După zece ani de lucrări și o investiție de 55 de milioane de euro, Podul Ciurel a fost inaugurat anul trecut, înaintea alegerilor locale, însă imediat după deschidere au apărut problemele. Pe podul de 1 kilometru s-au format cozi de mașini, iar autobuzele au avut dificultăți în a urca pe pod, din cauză că banda de circulație era prea îngustă. Această problemă a fost rezolvată ulterior, prin lărgirea benzii.

Cookies