ȘTIRI

Neckermann vrea să promoveze Bucureştiul ca destinaţie de city break

„Bucureştiul are mai multi turişti de afaceri, care nu vin vara, iar hotelurile rămân goale. Noi trebuie să ne comparăm cu capitalele din zonă, Sofia, Praga, Budapesta, iar tarifele la hotelurile din Bucureşti sunt mai mici vara cu peste 25-30%”, a declarat agenţiei MEDIAFAX Gheorghe Mărginean, proprietarul Karpaten Turism, reprezentantul în România al concernului Thomas Cook Neckermann.

De asemenea, vara companiile aeriene au zboruri cu grad de ocupare mic şi se pot obţine bilete la preţuri mici, informeaza Economica.net.

Potrivit lui Mărginean, turiştii care vin în city break-uri au vârste până în 50 de ani şi sunt dispusi să cheltuiască mai mulţi bani în oraşe decât turiştii de circuite.

„Având o mai mare flexibilitate, turistul de city break foloseşte şi alte servicii pe care turiştii care vin în mod organizat nu le folosesc, de exemplu autobuzele etajate. În plus, toţi vor cheltui bani în centrul istoric şi vor cumpăra suveniruri”, a afirmat reprezentantul Neckermann.
Preţul pe care va trebui să-l plătească un străin care vine pentru un city break în Bucureşti, de joi până duminică, va fi cuprins între 300 şi 350 de euro, incluzând transportul cu avionul, trei nopţi de cazare la patru stele şi mic dejun.

Neckermann a avut anul trecut un proiect pilot, prin care a adus în Bucureşti pentru city break peste 600 de turişti. Mărginean estimează că, odată cu începerea promovării, compania va aduce în primul an câteva mii de turişti în Capitală, urmând ca numărul acestora să crească în fiecare an.

Thomas Cook, unul dintre cele mai mari grupuri de turism din lume, a reînceput din 2012 să aducă turişti străini în România, prin intermediul brandului Neckermann, după ce în anul 2006 s-a retras de pe piaţa românească. Grupul a adus anul trecut pe litoral peste 5.500 de turişti, iar pentru acest an estimează că numărul acestora va depăşi 7.200.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button