ȘTIRI

Munca de acasă a la Bucharest Episodul 2. Alina și Liviu în zile obișnuite la job de acasă în pandemie

Munca de acasă a la Bucharest este un serial al muncii de acasă, o odă a celor care au golit Pipera și clădirile de birouri pentru a-și continua munca, în pandemie, de acasă. Cu minusuri și plusuri, fiecare a fost nevoit să se adapteze noilor condiții, atât companiile cât și oamenii.

Ce a ieșit la aproape un an de când nebunia COVID-19 ne-a acaparat viața vedeți în rândurile de mai jos și în episoadele ce vor urma atunci când îmi aduc aminte că sunt în urmă cu proiectul meu și oamenii îmi bat obrazul că am uitat de ei.

Cu și despre work from home

Ca idee, nu o să vă spun ce face fiecare. Unele companii nu le permit angajaților să ofere astfel de interviuri și jobul în sine nu este esențial, ci mai mult starea de fapt și cum poți îmbina plăcutul cu utilul pentru o viață armonioasă și interesantă.

Încep seria de povești cu doi prieteni prieteni dragi, Alina și Liviu, care au reușit să îmbine munca de acasă cu viața de zi cu zi. Ultima oară i-am văzut într-o excursie de ATV-uri și am reușit să mai vorbesc cu ei.

Alături de ei locuiește Mo, un motan negru de toată frumusețea care atunci când miorlăie își strigă numele. S-ar putea spune că numele l-a ales mai mult pe el.

Întrebările au fost fulger, cu răspunsuri la dublu

1. Cum arată o zi normală de muncă de acasă pentru tine?

Alina: stat mult pe scaun cu laptopul în față și cu motanul constant pe mine

Liviu: stat pe canapea cu laptopul la măsuță

2. Productivitatea a scăzut sau a crescut? De ce?

Alina: depinde de zi și de volumul de muncă

Liviu: a rămas la același nivel

3. Se simte lipsa socializării între colegi?

Alina: cu siguranță. Îmi lipsesc pauzele de țigară de la birou, în mod special

Liviu: da, e mai ușor și mai rapid sa afli ultimele noutăți face to face

4. Ai vrea să te întorci la birou? De ce?

Alina: da, pentru socializare în principal, dar aș vrea să am măcar o zi și de WFH la nivel de săptămână

Liviu: da, la nivel de săptămâna pentru mine ar fi ideal sa muncesc 3 zile de la birou și 2 WFH

5. Ce crezi că ar trebui schimbat, atât personal, cât și la nivel de companie, pentru o muncă de acasă mai eficientă?

Alina: ar trebui sa existe politici și proceduri standardizate pentru munca de acasă și așteptările sa fie setate clar de ambele părți

Liviu: ar trebui setate așteptări corecte despre desfășurarea muncii de acasă atât din partea angajatului, cât și a angajatorului.

Rămâneți cu b365.ro și pentru alte interviuri cu și despre work from home.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button