VREMEA

Mofturile excentrice ale bogaţilor Capitalei, poruncă pentru serviciile concierge

Termenul “concierge” provine de la expresia de origine fanceză “Comte Des Cierge”, care definea ocupaţia slujitorului din Evul Mediu. Acesta avea grijă de nobilii ce soseau la castelul stăpânului şi trebuia să fie atent ca oaspeţii să aibă parte de tot ce îşi doresc şi să nu le lipsească nimic pe perioada vizitei. Și acum, ca şi atunci, un concierge trebuie să stea la dispoziţia clienţilor şi să le ofere absolut tot ce îşi doresc, atâta timp cât cerinţele lor nu contravin din punct de vedere etic, moral sau legal. În secolul al XXI-lea, cei care activează în domeniul serviciilor concierge fac rezervări la cele mai bune locaţii din sectorul HORECA, se asigură că oricând clienţii lor pot ajunge în orice destinaţie sau la orice concert, plătesc facturile, fac cumpărături sau garantează cele mai bune servicii medicale la domiciliu.

Dacă ”muritorii de rând” îşi pot lua adio de la un spectacol sold-out, abonaţii la servicii concierge nu prea ştiu practic ce reprezintă termenul ”sold-out”. Opera din Paris şi cea din Viena şi-au deschis porţile pe ultima sută de metri pentru clienţii Callessentially, chiar dacă biletele s-au epuizat cu mult timp înainte. ”Am obţinut bilete foarte greu de obţinut, în ultimul moment, la concertele Lady Gaga şi Madonna, dar şi la Champions League. Am mai organizat şi vizite pentru vedete internaţionale, de la A la Z. Într-o zi de sărbătoare am fost contactaţi de un membru care lua cina într-o localitate pe litoralul Mării Negre şi voia să ştie ”de ce nu sunt încă artificii”. Am luat legătura cu primăria şi am furnizat raspunsul. Alta dată, cineva pusese pariu o sumă considerabilă pe data de naştere a lui Ștefan cel Mare, le-am furnizat-o şi pe aceea”, a declarat pentru B365.ro, Raluca Georgescu, administrator Callessentially.

Clienţii Callessentially, clubul care s-a impus probabil cel mai mult în România pe această nişă exclusivistă, solicită frecvent rezervări, fie la restaurant, fie pentru o limuzină sau un avion privat. Traficul din Capitală, nivelul de trai mai ridicat sau programul încărcat ar putea fi câteva dintre motivele care i-ar determina pe bucureşteni să apeleze la astfel de servicii. 75% dintre clienţii incluşi în portofoliul Callessentially provin din Capitală. Cum cei care îşi permit să apeleze la concierge sunt persoane cu venituri mari nu e de mirare că aproape jumătate dintre cei din Bucureşti locuiesc de fapt în zonele adiacente ale oraşului, departe de aglomeraţia urbană. Aproape o treime dintre clienţii acestei companii sunt expaţi.

Din cerinţele clienţilor nu lipsesc nici lucrările la domiciliu, serviciile de sănătate, precum ambulanţe sau medici la domiciliu. Reprezentanţii clubului concierge au mai precizat că o altă solicitare a venit din partea unui membru, care locuia în provincie. Acesta a sunat în jurul orelor 23 şi a cerut să i se aducă la ora respectivă o cutie de trabucuri, medicamente pentru gripă, o păpuşă Barbie şi un tort. Însă, într-un caz, care nu intră în sfera capriciilor, Callessentially a asigurat şi transportul de urgenţă al unui pacient grav bolnav către Viena, folosind un avion-ambulanţă.

Nici când vine vorba de excursii bucureştenii care dispun de sume mari în cont nu vor să renunţe la capricii: vor să campeze cu cortul pe pajiştea unui castel scoţian? Se rezolvă! ”Pentru cineva care călătoreşte des, este mult mai simplu să apeleze la un specialist pentru aceste servicii pentru că poate rezolva totul cu un singur telefon. În general, sunt solicitate rezervări pentru restaurante exclusiviste sau cluburi, bilete pentru diferite evenimente, rezervări la diferite spectacole. Există însă şi clienţi care au cerinţe speciale legate de partea de cazare, vor anumite flori în cameră, şampanie, fructe sau cină privată”, a declarat pentru B365.ro Anca Nichifor, managing director Jet Set Planner, compania care oferă pachete turistice personalizate, ce includ şi servicii concierge.

Cât costă serviciile concierge

Cei care rezervă o excursie prin Jet Set Planner nu plătesc în plus pentru serviciile concierge. Astfel, dacă un client îşi organizează călătoria prin intermediul acestei companii are parte de asistenţă non-stop pe parcursul sejurului. ”Serviciile concierge au venit ca o completare la segmentul de călătorii personalizate, asistate de un specialist. Clienţii noştri beneficiază de orice serviciu care ar putea avea legătură cu călătoria pe care o organizăm: servicii de transport, de la bilete de avion pe curse de linie, până la închirierea de private jet-uri, transferuri cu limuzina sau cu elicopterul, închirieri auto pentru perioada sejurului cu sau fără şofer, închiriere iahturi; servicii de cazare, de la bungalow, hotel, lodge până la vilă privată; servicii concierge, rezervări la restaurante, cluburi, evenimente; recomandările noastre pentru restaurante, cluburi, magazine, evenimente şi activităţi interesante din zona respectiva”, spune Anca Nichifor.

Compania Callessentially, specializată pe servicii concierge, pune la dispoziţie patru tipuri de abonamente: Callessentially Silver, Gold, Platinum şi Black. Cu 300 de euro pe an, la care se adaugă TVA-ul, cei care vor un pachet de bază pot opta pentru abonamentul Silver. Compania asigură prin acest pachet, de la rezervări la livrări de flori, de la instalatori la servicii medicale, de la bilete la concerte până la turism, programări sau catering.

Cei care optează pentru abonamentul anual Gold, care poate fi achiziţionat cu 500 de euro fără TVA, beneficiază de majoritatea serviciilor la domiciliu. Fie că vor croitori, bilete, comenzi speciale – pentru băuturi fine, trabucuri-, ori consultaţii medicale la domiciliu, servicii de relaxare şi înfrumuseţare, bucureştenii cu dare de mână le pot avea direct la ei acasă. Membrii Callessentially Gold pot avea parte şi de servicii de lux, precum închirierea de avioane private, elicoptere, pensiune pentru animale de casă, transport de lux către aeroport şi înapoi, şoferi personali, limuzine, mutări de mobilier intern şi internaţional.

Cei care îşi doresc să scape de timpul pierdut pentru plata facturilor trebuie să plătească 1.000 de euro pe an, plus TVA. Callessentially Platinum le oferă românilor posibilitatea de a obţine servicii personalizate, care includ atât cazarea la un lanţ hotelier renumit, acces preferenţial în magazine de lux, servicii de curierat, cumpărături la domiciliu, plata facturilor, spălarea maşinii cu ridicare şi livrare la domiciliu, consultanţi de imagine sau contacte din lumea artiştilor internaţionali pentru petreceri private. În funcţie de solicitările lor, clienţii pot beneficia şi de discount-uri de la partenerii Callessentially.

Callessentially Black, cel mai recent şi cel mai exclusivist card, poate fi achiziţionat pentru 1.500 de euro pe an, fără TVA. ”Prin acest card avem grijă să punem la dispoziţia membrilor orice le poate face viaţa mai frumoasă şi mai bogată. Pentru că timpul este cel mai de preţ lux pe care îl putem oferi, venim în întâmpinarea membrilor cu noi beneficii care să garanteze atât recâştigarea timpului, a confortului şi a calităţii serviciilor oferite, cât şi a investiţiei făcute”, a precizat Raluca Georgescu.

Potrivit Ancăi Nichifor, unul dintre clienţii companiei Jet Set Planner a achiziţionat, pentru cei mai importanţi parteneri de afaceri, pachete VIP pentru finala UEFA Champions League, care se va desfăşura în acest an la Londra. Preţul acestui pachet se ridică la 6.500 euro de persoană şi include acces în stadion în zona VIP, primire cu şampanie, cină, open bar pe parcursul evenimentului, programul oficial al evenimentului, suveniruri originale cu finala Champions League, bilet la meci la categoria I, dar şi asistenţă de specialitate înaintea şi în timpul evenimentului. Cumpărătorul pachetelor VIP a vrut să se asigure că partenerii de afaceri vor fi pe deplin mulţumiţi şi le-a închiriat şi camere single la Gran Hotel La Florida, o unitate hotelieră de lux.

”Dacă ne sună cineva şi ne cere să transformăm apa în vin nu vom putea face acest lucru şi nu cunoaştem decât o singură persoană în istorie care să fi reuşit. Ce putem face însă, este să vă facem rost de orice fel de apă sau vin de pe piata doriţi”, a conchis Raluca Georgescu.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button