Modernizarea peroanelor ca să încapă tramvaiele noi de pe linia 41 continuă. După stația Brașov, urmează Orșova, spune Nicușor Dan

26 iul. 2022
712 afișări
Modernizarea peroanelor ca să încapă tramvaiele noi de pe linia 41 continuă. După stația Brașov, urmează Orșova, spune Nicușor Dan
Modernizarea peroanelor ca să încapă tramvaiele noi de pe linia 41 continuă. După stația Brașov, urmează Orșova, spune Nicușor Dan. Sursa foto: Facebook/ Nicușor Dan

Primele tramvaie Imperio vor circula pe linia 41, iar Trustul de Clădiri Metropolitane a început lucrările pentru modernizarea peroanelor. Prima vizată a fost stația Brașov, iar de la 1 august 2022 încep lucrările de modernizare și adaptare pentru refugiile stației Orșova. Anunțul a fost făcut de Primarul General al Capitalei, Nicușor Dan.

Modernizarea peroanelor ca să încapă tramvaiele noi de pe linia 41 continuă

Nicușor Dan le reamintește bucureștenilor că Trustul de Clădiri Metropolitane a început, săptămâna aceasta (25 iulie 2022), lucrările de modernizare la peroanele liniei de tramvai 41 de la stația Brașov, iar începând de luni, 1 august 2022, vor începe și lucrările la peroanele stației Orșova.

Potrivit graficului de lucrări, urmează să fie modernizate și adaptate peroanele stațiilor Agronomiei, Parc Drumul Taberei, Cașin.

Pe tot parcursul lucrărilor, tramvaiele nu vor opri în stațiile în care se lucrează, transmite Primarul Capitalei, Nicușor Dan, într-o postare pe Facebook.

Durata de execuție a lucrărilor

14 peroane de pe linia tramvaiului 41 vor fi modernizate. Acestea au nevoie să fie adaptate pentru noile tramvaie Imperio produse de Astra Vagoane și au o valoare de aproximativ 4.500.000 lei (fără TVA).

Durata de execuție a lucrărilor este de 4 luni, plus încă 2 luni pentru recepție.

La data de 21 iulie 2022, conducerea STB a oferit un răspuns pentru b365.ro și a declarat că speră să finalizeze aceste lucrări în două luni, până la sfârșitul lunii septembrie, mai devreme decât termenul de șase luni prevăzut în contract.

Ce presupun lucrările:

  • extinderea peroanelor,
  • accesibilizarea pentru persoanele cu dizabilități,
  • instalarea de garduri de protecție pentru călători,
  • semne de circulație,
  • mobilier urban.

Primul tramvai modern, produs de Astra Vagoane, a circulat în noaptea de 18 spre 19 iulie, pe un alt traseu, în probe de noapte, pentru a-i fi verificată dinamica în mers. Noul tramvai Imperio Metropolitan a realizat prima probă pe traseul Depoul Militari – Răzoare -Depoul Alexandria.

Primele tramvaie Astra Imperio vor circula pe linia 41, care leagă cartierul Drumul Taberei de Nordul Bucureștiului.

Cookies