BAZAR

Mihai Dobrovolschi: „Audientele radio mint”

„In acest val de masuratori, septembrie – decembrie 2014, nu s-au vazut deloc schimbari importante facute inca din vara la doua radiouri cu traditie. La Radio 21 s-au mutat Gainusa si Dezbracatu’, un cuplu cu notorietate extrem de mare in aer. Radio 21 e un brand puternic care stie sa puncteze propagandistic o astfel de achizitie si a si facut-o. Publicul bucurestean mai ales, excluzandu-l pe cel rudimentar de Zu, stie sa opereze un radio, in masina. Mai mult, este conectat intens in net si retele sociale.

Adica, unui ascultator de Carcotasi ii trebuiau doua minute pe google ca sa afle ca s-au mutat la 21 si inca patru secunde sa comute. Cu toate astea, in cea mai elastica piata de radio, cea de Bucuresti, postul a castigat doar 6000 de ascultatori fata de primavara. Practic imposibil. Da, unii or fi plecat dar nu multi, nu aveau unde.

Nu e coincidenta nici in cazul ProFm. Tot doar cateva mii au castigat, pana in cinci, desi au adus un nume greu in radio, Andrei Gheorghe. Basca au pierdut share. Sa nu se fi simtit deloc in preferintele ascultatorilor mutarile astea? Nu e asta…

Kiss-ul, care a pierdut traditionalii Gainusa & Co., a pierdut doar cateva procente din ascultatori. Cei care au venit sunt incepatori in radioul de masa. Cu tot respectul pe care il port celor care injura ceasul la cinci si ceva in fiecare dimineata, mai au mult pana sa faca un program complex si profesionist de radio.

Marea problema in piata de radio sunt masuratorile. Asa cum spuneam intr-un interviu la Pagina de Media, masuratorile ARA sunt extrem de invechite si ne fac rau tuturor prin scaderea calitatii programelor de radio”, a scris Dobrovolschi pe http://bucuresti.24fun.ro. 

Restul pe http://bucuresti.24fun.ro.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button