Gheorghe Udrişte, directorul general al companiei Metrorex, a declarat, citat de Mediafax, vă în prezent sunt 44 de trenuri noi şi 60 de trenuri vechi, dar se folosesc o parte dintre ele. Cele 16 trenuri noi, ce vor fi asamblate, probabil la o unitate din Bucureşti, le vor înlocui etapizat pe cele existente. Primul tren CAF va circula într-un an, un an şi jumătate.
Trenurile vor fi echipate cu geamuri rabatabile, ventilaţie forţată, sisteme de informare a călătorilor şi vor avea locuri speciale pentru transportul bicicletelor. Trenurile au în componenţă şase vagoane, unite prin burduf.
Operatorul subteranului bucureştean a cumpărat de la compania Bombardier 16 echipamente pentru funcţionarea metrourilor CAF în regim automat, în valoare totală de 4,9 milioane euro.
Metrorex intenţionează să cumpere alte opt trenuri în maximum doi ani pentru magistralele existente şi 21 de garnituri pentru viitoarea Magistrală 5, pe tronsonul Drumul Taberei-Eroilor.