Meniuri pe care le poţi comanda cu livrare acasă din cele mai populare bucătării ale lumii (P)

28 mart. 2022
39 Afișari
Meniuri pe care le poţi comanda cu livrare acasă din cele mai populare bucătării ale lumii (P)
Meniuri pe care le poţi comanda cu livrare acasă din cele mai populare bucătării ale lumii. Sursa imagine: Unsplash

Ştiai că acum poţi renunţa la gătit şi, totuşi, să te hrănești excelent! Pentru toată lumea, mâncarea gătită în casă este cea mai bună şi mai sănătoasă, dar acum există servicii de livrare mâncare la aceeași calitate. Este vorba chiar de mâncare gătită, sănătoasă, săţioasă şi savuroasă pe care o poţi comanda pentru acasă sau pentru birou.

Prin urmare, dacă vrei să iei o pauză de la gătit pentru o zi sau chiar pentru o perioadă mai îndelungată, poţi apela la serviciile de livrare mâncare în Bucureşti! Familia va fi cu atât mai încântată pentru că îi vei oferi posibilitatea fiecărui membru să îşi aleagă exact ce îşi doreşte să mănânce, iar tu vei avea mai mult timp pentru alte activităţi.

Şi, dacă ai reţineri în a comanda mancare gătită şi livrată la uşă, trebuie să ştii că mai bine de 65% dintre oamenii din întreaga lume sunt încântaţi de aceste servicii! De ce nu le-ai testa şi tu?! Durează doar câteva minute să alegi meniul dorit, să plasezi comanda şi să faci plata!

În mai puţin de o oră mâncarea va ajunge la adresa dorită de tine, caldă, săţioasă şi savuroasă! Mai mult, în fiecare zi, poţi testa alt meniu, din altă bucătărie a lumii!

Iată câteva idei de meniuri din diverse bucătării ale lumii pe care nutriţioniştii le recomandă când vrei să da o comanda de mâncare în Bucureşti, la birou sau acasă.

Bucătăria thailandeză

Este cea mai bună alegere pentru a experimenta meniuri cu fructe şi legume pe care, în mod normal, nu le-ai cumpăra. Bucătăria thailandeză are multe reţete sănătoase şi săţioase, iar nutriţioniştii recomandă:

  1. Rulourile de vară – Faţă de cele de primăvara care sunt prăjite, cele de vară sunt fierte la aburi şi bogate în legume şi proteine slabe. Au puţine calorii şi grăsimi şi sunt savuroase.
  2. Satay de pui – Dacă vrei un meniu cu carne slabă condimentată preparată la grătar, trebuie să încerci această mâncare. Este vorba de frigărui pe care le vei primi pe un băţ, ceea ce le face uşor de consumat. Nu uita să ceri un sos de arahide care minimizează grăsimile şi caloriile.
  3. Salată de papaya verde – Conţine papaya tăiată julien, fasole, chili thailandez şi alune. Este un fel de mâncare delicios şi picant bogat în legume proaspete şi uşor de digerat.

Bucătăria italiană

Mâncarea italiană este bogată în carbohidraţi sănătoşi şi este preparată cu ulei de măsline. Simplă şi savuroasă, este preferată de mulţi oameni care vor ceva cald la masa de prânz.

  1. Paste – Când vine vorba de bucătăria italiană, pastele sunt pe primul loc. Alege un meniu cu sos de roşii sau o porţie de carbonara şi, de fiecare dată, vei fi mulţumit de masa ta. Pentru un plus de proteine, poţi alege o porţie de paste cu creveţi sau cu pui.
  2. Pizza – Sigur ştiai că a doua opţiune din bucătăria italiană este pizza. Dacă vrei ceva cu mai puţine calorii, alege-o pe cea cu aluat subţire, cu legume şi cu sos de roşii cu busuioc.

Bucătăria chinezească

Pentru cei care vor să se alimenteze sănătos, mâncarea chinezească este o alege inspirată întotdeauna, iar nutriţioniştii chiar o recomandă.

  1. Orez brun – Întrucât asigură mai multe fibre şi micronutrienţi, orezul brun este o alternativă excelentă pentru cel alb. Îl poţi comanda în diverse reţete cu legume, cu pui, cu creveţi sau cu ciuperci şi nu uita de sosul din soia picant sau dulce!
  2. Găluşte la aburi – Sunt umplute cu legume sau creveţi şi sunt mai sănătoase decât cele prăjite. Din nou, nu uita să verifici dacă meniul are inclus şi sosul de soia, picant sau dulce. Pentru a completa masa, poţi adăuga şi o porţie de broccoli fiert la aburi.
  3. Pui la aburi cu broccoli – Combinaţia de carne şi legume fierte la aburi este una dintre cele mai sănătoase alegeri. Acest meniu limitează excesul de carbohidraţi şi grăsimi şi conţine una dintre cele mai sănătoase legume.

Bucătăria japoneză

Sunt multe reţete din bucătăria japoneză pe care nutriţioniştii le recomandă:

  1. Supa miso – Este o supă de bulion infuzată cu miso, tofu şi ceapă şi o reţetă ideală pentru primul fel la o masă.
  2. Teriyaki de pui – Este un meniu bogat în legume şi proteine ideal pentru o masă.
  3. Rulouri cu ton – Sunt rulouri de sushi aromate, bogate în proteine şi cu un conţinut redus de grăsimi. Asigură o doză considerabilă de acizi graşi esenţiali Omega-3 care sunt foarte sănătoşi.

Bucătăria mexicană

Este bogată în reţete pe bază de legume şi conţine multe meniuri pe care nutriţioniştii le recomandă printre care şi burrito cu legume. Acesta conţine orez brun, ceapă şi ardei sotate şi poate fi asortat cu fasole şi guacamole, salată verde şi salsa. Este un meniu extrem de săţios care îţi va asigura energia necesară pentru întreaga zi.

Cookies