Altex cumpără Brico Depot, unul dintre liderii pieței de bricolaj și amenajări de locuințe.
Tranzacția, anunțată de grupul Kingfisher, este pentru o valoare a companiei de 70 milioane euro, include întreaga rețea Brico Depot, formată din 31 de magazine în 24 de orașe, operațiunile de distribuție, precum și sediul central din București.
În acest momkent, finalizarea tranzacției este supusă aprobării din partea instituțiilor de reglementare din România și este estimată pentru prima jumătate a anului 2025, mai anunță Kingfisher, printr-un comunicat.
Între timp, Brico Depot își va continua activitatea în mod obișnuit pe parcursul acestei tranziții, menținându-și angajamentele față de clienți, angajați și parteneri.
Dan Ostahie, CEO Altex România, a declarat că achiziția Brico Depot este „un moment important pentru toți cei implicați”:
Obiectivul nostru principal este să continuăm să ne dezvoltăm și să oferim servicii de calitate, având clientul în centrul atenției. Strategia noastră de creștere se bazează pe un model omnichannel, asigurând o experiență de cumpărare coerentă și plăcută pentru clienți, indiferent de canalul de vânzare ales. (…) Altex România este încrezătoare în viitorul companiei Brico Depot și este hotărâtă să continue să servească comunitatea cu produse și servicii de înaltă calitate.
Și Adela Smeu, CEO Brico Depot România, vorbește despre importanța tranzacției, inclusiv pentru cei peste 2.000 de angajați ai companiei de bricolaj.
Brico Depot România este un jucător important pe piața locală de bricolaj din 2013, când Kingfisher a cumpărat Bricostore. În 2017, prin integrarea Praktiker, compania și-a extins considerabil prezența pe piața locală.
Altex este lider pe piața de retail din România, cu peste 130 de magazine la nivel național. S-a înființat acum 30 de ani, timp în care s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare în liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia.