Premier Restaurants România, operatorul lanțului de locații McDonald’s organizează o campanie „McDonald’s Open Days”, în perioada 28 aprilie- 28 mai 2025. Timp de o lună de zile, în cadrul evenimentului de tip porți deschise la McDonald’s, curioșii pot intra în bucătăriile restaurantelor din toată țara.
Premier Restaurants România, operatorul lanțului de locații McDonald’s transmite, printr-un comunicat, că desfășoară, între 28 aprilie – 28 mai, campania „McDonald’s Open Days”. Oamenii vor putea intra în bucătăriile restaurantelor din toată țara, unde vor descoperi ingredientele, procesul de preparare a mâncării servite și colaborarea cu furnizorii locali.
Tururile prin bucătăriile locațiilor vor fi ținute de managerii de restaurante. Oamenii care doresc să participe la un astfel de tur ghidat, pot merge la cel mai apropiat restaurant McDonald’s pentru a programa activitatea, în perioada 28 aprilie- 28 mai.
Ne dorim să le oferim clienților o experiență educativă, prin care să descopere și să înțeleagă cum sunt pregătite produsele preferate, dar și să le prezentăm procesul atent de selecție a ingredientelor. Colaborăm cu furnizori de încredere pentru a garanta calitatea, iar fiecare ingredient este ales cu grijă, în conformitate cu standardele noastre stricte de siguranță alimentară și responsabilitate socială, a spus Valentin Truță, Director General Premier Restaurants România, potrivit comunicatului.
Premier Restaurants România transmite că, în cadrul restaurantelor McDonald’s din România, un procent de 44% din ingredientele folosite sunt de origine locală.
Lanțul de restaurante din România are produse de la furnizori ca Transavia (carne de pui), Toneli (ouă free-range), Râureni (gem de vișine și suc de mere), Agrana (zahăr), Lantmännen Unibake (chifle produse cu grâu cultivat în România), Eisberg (salate și legume proaspete) sau Olympus (lapte pentru cafea).
Potrivit informațiilor, în 2024, ingredientele din România au costat peste 200 de milioane de lei.