BAZAR

McDonald’s România introduce chiftele și papanași în meniul său

Chiftelele vor fi în număr de 9 la porţie, iar papanaşii sunt bulete de caşcaval peste care se toarnă îngheţată şi dulceaţă, informează economica.net.

Marţi, 22 aprilie, McDonald’s Romania începe o nouă campanie de o lună denumită „Săptămâni româneşti”, în cadrul căreia se vor oferi spre vânzare chiftele şi papanaşi.
Chiftele vor fi în număr de nouă la porţie şi costă 9,9 lei. În varianta meniu, cu cartofi prăjiţi şi băutură răcoritoare, va costa 16,4 lei. Dacă se optează pentru meniu mare, acesta va costa 18,9 lei.

Papanaşii conţin cinci bulete de caşcaval la porţie, peste care se toarnă topping de îngheţată şi dulceaţă de căpşune. Costă 11,4 lei.

În cadrul promoţiilor „Săptămâni româneşti”, McDonald’s a mai avut produse precum mici sau porc cu hrean. Porcul cu hrean, denumit McPorc, a şi rămas în meniul permanent al McDonald’s.

McDonald’s operează cel mai mare lanţ de restaurante din România – 67, dintre care jumătate sunt drive-through. Costurile de deschidere a unui restaurant pot ajunge şi la patru milioane de euro. Unităţile cu cele mai mari vânzări din ţară sunt McDonald’s Dristor şi McDonald’s Unirii, ambele cu vânzări de circa 5 milioane de euro anual, ambele din Bucureşti.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button