McDonald’s România dă startul campaniei „Porți Deschise la McDonald’s” în perioada 2-8 noiembrie, prin care clienții sunt invitați să se programeze în restaurant pentru a vizita bucătăria și pentru a învăța cum se prepară produsele lor preferate.
Deși McDonald’s organizează zilnic tururi de restaurant pentru cei care doresc să descopere bucătăria McDonald’s, o astfel de inițiativă aduce în prim plan posibilitatea clienților să cunoască și să observe toate procedurile de preparare, ambalare și servire a produselor care se regăsesc în restaurantele McDonald’s. Astfel, doar în anul 2014, McDonald’s a organizat 11.000 de tururi de restaurant cu peste 40.000 de participanți.
McDonald’s, învins de un bucureștean la tribunal
„Campania Porți Deschise la McDonald’s reprezintă astfel o altă dovadă că ne preocupăm constant de dorințele și nevoile clienților noștri care își doresc să cunoască cât mai multe detalii despre locul lor favorit de luat masa în oraș. Din acest motiv suntem primul lanț de restaurante cu servire rapidă care invită clienții în bucătărie și, mai mult decât atât, pregătește o săptămână specială pentru aceștia, în care pot comunica direct cu angajații din restaurante și pot afla toate detaliile despre produsele lor preferate”, a declarat Daniel Boaje, director general McDonald’s România.
McDonald’s schimbă rețeta: Devine mai selectiv cu carnea pe care o foloseşte în preparate
Vizitele în bucătăria McDonald’s se vor desfăşura atât în restaurantele din Bucureşti, cât şi în cele din restul ţării, în anumite intervale orare. Pentru a participa la turului bucătăriei McDonald’s, consumatorii se pot înscrie prin intermediul paginii de Facebook McDonald’s – https://apps.facebook.com/mcdonalds-open-doors/ sau pot solicita o programare direct în restaurante.
Cartofii prăjiți de la McDonald’s România vin de la o fabrică din Austria
Potrivit unui comunicat de presă remis B365.ro de companie, în luna iulie, McDonald’s a avut 6 milioane de clienți.
20% dintre români mănâncă de până la trei ori pe săptămână în oraş şi preferă fast-food-urile
McDonald’s este prezent pe piaţa din România de 20 de ani. Compania este lider al pieței restaurantelor din țară cu 67 de restaurante în 21 de orașe și 150.000 de clienți care îi trec pragul zilnic.