BAZAR

MASTERCHEF și HELL’S KITCHEN au public asemănător. Ce emisiune a avut cea mai mare audienţă

MASTERCHEF a câştigat, luni seara, competiția directă cu Iadul Bucătarilor de pe Antena 1, situându-se la o distanță considerabilă faţă de HELL’S KITCHEN. Profilele celor două show-uri sunt însă asemănătoare. Antena 1 a avut mai puțin telespectatori decât Pro TV, dar structura publicului a fost aproape aceeași, cu mici diferențe, informează paginademedia.ro.

VOCEA ROMÂNIEI vs. X FACTOR. Vocea României a avut un public ceva mai tânăr și a stat mai bine la capitolul studii superioare. X Factor a avut un procent mai mare de femei. Pe categorii de vârstă, și Vocea României și X Factor au avut aproape același procente la publicul până în 25 de ani. După acest nivel, încep diferențele, la Antena 1 ponderea publicului peste 65 de ani fiind dublă.

MASTERCHEF a avut, luni seara, o medie de 1,5 milioane de telespectatori pe minut, dintre care 820.000 de orășeni. La Iadul bucătarilor de pe Antena 1 s-au uitat 838.000 de români, dintre care 547.000 de la orașe.

Profilele emisiunilor:

După gen:

MASTERCHEF: 46,5% au fost bărbați, 53,5% femei
HELL’S KITCHEN – Iadul bucătarilor: puțin mai multe femei – 58,7%. Bărbații au reprezentat 41,3%

După vârstă:
În general, grupele de vârstă au reprezentări apropiate la cele două emisiuni. Sunt câteva diferențe:

HELL’S KITCHEN-Iadul bucătarilor de pe Antena 1 a avut o reprezentare ceva mai bună decât MASTERCHEF pe segmentul de vârstă de până în 25 de ani. Astfel, peste un sfert din publicul Hell’s Kitchen a fost din această zonă (25,6%, față de 21,9% din publicul MasterChef).

De remarcat și diferența la copii: 9% din publicul HELL’S KITCHEN-Iadul bucătarilor avea între 4 și 11 ani, în contextul în care limbajul folosit de bucătari este uneori unul licenţios, față de 6,4 la MasterChef. Şi Chef Gargalac a criticat, într-un interviu acordat wowbiz.ro, limbajul şi atitudinea chefilor de la HELL’S KITCHEN-Iadul bucătarilor 

MASTERCHEF a stat mai bine decât Iadul bucătarilor pe segmentul 35 – 44 de ani. Aproape 27% din publicul emisiunii de pe Pro TV a fost din această zonă de vârstă.

După educație:

Profilul publicului după educație este aproape identic: 17,9% din public cu studii superioare la Pro TV, 17% la Antena 1, 27% din telespectatori cu studii primare la Pro TV, 28,2 la Antena 1.

MASTERCHEF VS. HELL’S KITCHEN-Iadul bucătarilor – Mai multe detalii pe paginademedia.ro.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button