BAZAR

MasterChef, debut de succes în 2014

MasterChef, debut de succes în 2014: Emisiunea culinară de pe Pro TV, difuzată în intervalul 20.30 – 22.30, s-a intersectat cu filmul Pumni de oțel de pe Antena 1 și cu serialul turcesc Feriha, difuzat de Kanal D în intervalul 20.00 – 22.15.
Audiențele de aseară:
NAȚIONAL. La MasterChef s-au uitat, în fiecare minut, peste două milioane de români. Pro TV a fost pe prima poziție, urmat de Kanal D, cu 1,4 milioane de români și Antena 1, cu 760.000.
URBAN. La orașe, show-ul culinar de pe Pro TV a fost văzut de peste 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Au urmat, în top, Kanal D – 720.000 și Antena 1, cu 460.000.
COMERCIAL. MasterChef a fost vizionat de 760.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Pe targetul comercial, topul a fost diferit: Pro TV a avut prima poziție, dar locul al doilea a fost al Antenei 1.
Anul trecut MasterChef s-a aflat în top 5 cele mai urmărite emisiuni de divertisment în 2013 și a fost, de departe, cel mai vizionat show culinar. Potrivit unei analize realizate de Paginademedia.ro, MasterChef a fost urmărit, anul trecut, la fiecare ediție, de peste 1,7 milioane de telespectatori de la nivel național și de peste un milion de persoane din mediul urban.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button