BAZAR

MASTERCHEF, de la Pro TV, de două ori mai vizionată decât HELL’S KITCHEN, luni, 10 noiembrie

Paginademedia.ro vă prezintă audiența MasterChef de aseară. Pe tot intervalul (20.30-22.30), s-a intersectat cu Iadul Bucătarilor, de pe Antena 1:

NAȚIONAL. Aproape 1,9 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la MasterChef, pe Pro TV. În același timp, la HELL’S KITCHEN Iadul bucătarilor, pe Antena 1, se uitau 685.000 de români.

Antena 1 era pe locul patru, fiind depășită de Pro TV, Kanal D (cu serialul Trădarea) și Antena 3.

URBAN. MasterChef a fost urmărit, la orașe, de 950.000 de telespectatori pe minut. După Pro TV, în top a urmat Kanal D (800.000), Antena 3 (cu 462.000) și, pe locul patru, Antena 1, cu o medie de 428.000 de telespectatori pe minut la Hell’s Kitchen – Iadul Bucătarilor.

COMERCIAL. Pro TV a atras un public comercial de 581.000 de telespectatori pe minut. Pe acest target, Antena 1 a fost pe doi, cu 290.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut medie.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button