BAZAR

MARY ANNING. Descoperirea paleontologului MARY ANNING care intră în contradicție cu biserica

MARY ANNING a fost un colecționar de fosile, comerciant de fosile și paleontolog de origine britanică. MARY ANNING  s-a născut pe 21 mai 1799, iar GOOGLE aniversează astăzi, 21 mai 2014, 215 ani de la nașterea ei.

MARY ANNING a contribuit la schimbările fundamentale în gândirea științifică despre viața preistorică și istoria Terrei, care au avut loc la începutul secolului 19, notează Realitatea.net.

MARY ANNING. La începutul secolului al XIX-lea, MARY ANNING a descoperit o creatură ciudată într-o rocă din Dorset, Anglia. Era o fosilă de ichthyosaur, o reptilă marină care a trăit în perioada dinozaurilor. Descoperirea fosilelor a început să ia avânt şi în curând au fost găsite de fosile, în Marea Britanie, Statele Unite şi restul lumii. Faptul că multe dintre creaturile identificate nu păreau să mai existe pe Pământ ridica o problemă legată de învăţăturile Bibliei, şi anume că Dumenzeu, prin Noe, a salvat toate animalele de marele Potop.

MARY ANNING. Cuplată cu o altă credinţă, aceea că Dumnezeu a dat lui Adam control asupra tuturor creaturilor care se mişcă pe Pământ, se credea că este imposibil ca o specie să dispară.

MARY ANNING. Descoperirea lui MARY ANNING şi argumentele lui Georges Cuvier şi al altor oameni de ştiinţă, a invalidat poziţia Bisericii.

MARY ANNING s-a stins din viață pe data 9 martie 1847, din cauza cancerului la sân.

Recomandarile noastre