ȘTIRI

Marile lanțuri de supermarketuri din mall-uri cer culoare speciale pentru nevaccinați

Marii retaileri alimentari care au o parte dintre magazine în mall-uri, așa cum sunt Auchan, Cora, Carrefour, și care ar putea pierde clienți în cele patru săptămâni de restricții, cer eliminarea unor reglemetări.

Marile lanțuri de surpermarketuri care au o parte dintre magazine în centre comerciale tip mall ar putea pierde clienți în cele patru săptămâni în care, potrivit deciziei CNSU, vor putea primi doar persoane cu certificat verde.

Retailerii cer, astfel, crearea unor culoare de acces spre magazinele alimentare din centrele comerciale pentru persoanele fără certificat verde, precum și eliminarea restricţiilor de acces în magazinele cu echipamente de încălzire, de electricitate, sanitare şi igienă.

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România a propus, acolo unde se impune sau este necesar, măsuri pentru a securiza culoare de acces care să asigure fluxuri de persoane complet autonome în raport cu alte spaţii adiacente.

Acces neîngrădit la magazinele de electrocasnice, sanitare și de igienă, cum ar fi Altex, DM, Dedeman, Ikea

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) solicită autorităţilor eliminarea restricţiilor impuse de ultimele reglementări, în legatură cu accesul populaţiei în magazinele care comercializează instalaţii şi echipamente de încălzire, de electricitate, sanitare şi igienă, în contextul apropierii sezonului de iarnă, precum şi al disfuncţionalităţilor infrastructurii de bază pentru populaţia din diverse localităţi.

De asemenea, retailerii consideră că magazinele cu produse alimentare sunt esenţiale pentru populaţie şi, de aceea, accesul la aceste magazine nu poate fi limitat pe baza unor criterii aleatorii sau conjuncturale (nr – în interiorul unor mall-uri) care, în fapt, le transformă în magazine neesenţiale, se arată într-un comunicat al asociaţiei.

„Ne-am conformat tuturor cerinţelor impuse de autorităţi în efortul de prevenire si combatere a răspândirii coronavirusului care rămâne principala noastră prioritate. Sperăm că procesul de comunicare şi consultare cu autorităţile să fie reluat pentru a preveni apariţia unor efecte secundare în relaţia cu consumatorii dar şi probleme colaterale suplimentare în contextul economic complex pe care îl traversăm” , a declarat George Bădescu, director executiv AMRCR, citat de ZF.

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale include 22 de retaileri alimentari şi nealimentari: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button