Mall-ul AFI Palace Cotroceni implementează tehnologia beacons

de:
23 iul. 2015
2 afișări
Mall-ul AFI Palace Cotroceni implementează tehnologia beacons

Dezvoltată de compania Global e Business Solution (GEBS) în urma unei investiții de 1,5 milioane de euro, platforma Zoniz se bazează pe tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE) și pe transmițători radio (beaconi), cu ajutorul cărora se pot trimite informații personalizate utilizatorilor de smartphone în funcție de preferințele acestora și de locul în care se află. 

Aplicația Zoniz poate fi descărcată direct din App Store sau Google Play și este disponibilă pe toate telefoanele cu sistem de operare Android sau iOS care utilizează tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE).

Pentru ca un utilizator să poată primi în timp real oferte și informații relevante atunci când se află în AFI Palace Cotroceni, trebuie să își descarce aplicația Zoniz, să își activeze modul Bluetooth Low Energy (BLE) și să permită primirea notificărilor. Odată ce și-au instalat aplicația, utilizatorii vor avea posibilitatea să gestioneze ofertele, să aleagă brandurile și tipurile de acțiuni de care sunt interesați astfel ei vor intra în contact doar cu informații relevante pentru ei.

Mai mult decât atât, brandurile își pot crea propriile campanii promoționale prin intermediul modulului de campaign management al Zoniz, existând șabloane predefinite pentru diferite categorii precum discounturi, vouchere, concursuri, treasure hunt, sondaje, informări șamd.

Un alt avantaj oferit de aplicația Zoniz este faptul că fiecare campanie poate să fie urmărită în timp real și îmbunătățită pe baza statisticilor înregistrate în sistem, informează reprezentanţii mall-ului.

Cookies