ÎN BUCUREȘTI

Mai știți reclama Primăriei S1 interzisă anul trecut de CNA? Clotilde Armand spune câți bani s-au cheltuit cu promovarea unui spital care nu există

Mai știți reclama Primăriei S1 cu un spital imaginar care a fost interzisă până la urmă anul trecut de CNA? Dacă nu, vă aducem noi aminte, asta după ce edilul sectorului 1, Clotilde Armand, a readus-o recent în discuție. Primarul a spus câți bani s-au cheltuit cu promovarea unui spital care practic nu există mai departe de o machetă.

În 2020, CNA a suspendat o reclamă cu spotul unui viitor Spital de Urgenţă din Sectorul 1, difuzată fix înainte de alegeri și plătită din banii primăriei conduse la acea vreme de Dan Tudorache. Spotul, care a fost plătit de Primăria Sectorului 1 a fost ulterior interzis, pe motiv că ar fi de fapt o minciună.

Acum, Clotilde Armanad a venit cu o serie de informații privind sumele cheltuite de fostul edil pentru promovarea acestui spot TV la o serie de televiziuni importante din România.

Detaliile oferite de Clotilde Armand pe Facebook

Mai jos vedeți banii cheltuiți de fosta administrație pentru un singur spot publicitar. S-a terminat cu risipa banilor publici către televiziunile controlate de securiști dovediți sau fugari infractori. Cu banii aceștia noi preferăm să construim școli și spitale, a scris Clotilde Armand pe Facebook.

Astfel, actualul edil al Sectorului 1 spune că s-au cheltuit vreo 320.000 de euro din banii primăriei pentru a promova un spital care nu a existat niciodată mai mult de o machetă și un clip TV.

„Să nu uităm:
Alți bani cheltuiți pentru promovarea mincinoasă a „spitalului” care nu există au mers către:

– B1 TV: 100.050 euro pentru 667 spoturi;
– Romania TV: 70.000 euro pentru 75 spoturi;
– Digi 24: 70.000 euro pentru 75 spoturi;
– Luju.ro: 50.000 euro;
– Luis Lazarus Live: 30.000 euro„, sunt sumele de bani folosite de fostul primar pentru clipul interzis ulterior de CNA pe motiv că ar fi mincinos.

CNA a interzis clipul după ce acesta a rulat câteva săptămâni bune

„Este o minciună!”, au spus toţi membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului, cu privire la spotul al Primăriei Sectorului  din 2020. Forul a decis vara trecută înainte de alegeri să interzică reclama „Spitalul de Urgenţă”, care a rulat săptămâni bune pe toate posturile de ştiri din România.

Care era problema cu reclama?

CNA spunea atunci că reclama respectivă nu informează corect şi induce în eroare privitorul, mai ales că în realitate, spitalul respectiv nu există, ci este prezentată doar macheta acestuia, fiind doar la stadiul de proiect.

Se prezenta un spital când, de fapt, ce se vedea era o machetă

„Este o minciună şi o campanie electorală pe faţă. Toate televiziunile se fac vinovate că au difuzat aşa ceva. O sa cer intrarea în legalitate pe informare corectă, adică să nu mai apară deloc”, spunea atunci Dorina Rusu, membru CNA.

Peste 500 de difuzări înainte să fie interzis

Spotul legat de Spitalul de Urgenţă, plătit de Primăria Sectorului 1, a fost difuzat de sute ori pe posturile de televiziune. Spotul ar fi avut peste 500 de difuzări într-o singură lună.

„Campania a strâns 540 de difuzări pe cele cinci televiziuni de ştiri: Realitatea Plus (122 de difuzări), B1 TV (241), Antena 3 (93), România TV (42) şi Digi24 (42)”, arată un material semnat de jurnalistul Petre Barbu în Libertatea.


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button