Mai mulţi clienţi au dat în judecată lanţul de hypermarket-uri Cora

de:
11 feb. 2015
2 Afișari
Mai mulţi clienţi au dat în judecată lanţul de hypermarket-uri Cora

Operatorul hypermarket-urilor Cora a fost dat în judecată de mai mulți clienți, care cer daune de circa 350.000 de euro, informează businesscover.ro.

Motivul invocat de clienţi este experiența neplăcută de cumpărare, faptul că angajații nu respectă regulile de igienă şi că unele produse nu sunt expuse conform legii.

Şi inspectorii primăriei Sectorului 4 au amendat compania cu 40.000 de lei, luna trecută, din cauza neregulilor sesizate de clienți, în urma inspecţiei demarate de primarul Cristian Popescu Piedone.

După cum informa atunci Primăria Sectorului 4,  în urma verificărilo mărfurilor expuse, s-a constatat că multe produse nu aveau termen de valabilitate sau aveau termenele de valabilitate expirate, existând şi cazuri în care nu aveau lipite etichete conţinând compoziţia produsului, traduse în limba română.

Totodată, cele mai mari nereguli au fost constatate la raionul de tip „Rotiserie”, în cadrul căruia ingredientele folosite pentru preparerea mâncărurilor erau expuse în condiţii corespunzătoare. Condiţii improprii depozitării mărfurilor au fost regăsite şi în incinta spaţiului de prelucrare, cărucioarele pentru cumpărături fiind folosite pe post de rafturi pe care zăceau pui neambalați, alături de pește decongelat.

Primarul Piedone a găsit personal în rafturi peşte fără termen de valabilitate imprimat de ambalaj, pe care şi l-a achiziţionat, niciunul dintre angajaţii supermarket-ului nesesizând starea improprie a produsului.

Chiflele erau depozitate de-a valma în spațiul destinat legumelor și fructelor. De asemenea, s-a mai găsit o mare cantitate de carne de lucru rămasă în urma operațiilor de tranșare, care în loc să fie pregătită pentru Protan, era pusă în cutii de ambalare a bananelor şi bine „ascunsă” în camera frigorifică.

Cookies