BAZAR

Magazinul IKEA recheamă pentru reparații două tipuri de paturi pentru copi

Magazinul IKEA roagă toți clienţii care au achiziţionat paturile de copii KRITTER sau SNIGLAR să verifice imediat data producției înscrisă pe eticheta de pe tăblia de la capul patului sau pe cea de dedesubtul cadrului.

Toți clienții care au acasă un pat KRITTER fabricat între 1114 și 1322 sau un pat SNIGLAR datat de la 1114 la 1318 vor primi gratuit un set de reparații.

Produsele au fost retrase imediat de la vânzare din toate magazinele din lume, iar testele efectuate de designerii IKEA au arătat că a existat un defect de fabricație al barei de metal, pentru loturile fabricate între:

–      1114 și 1322 (13 – anul, 22 – săptămâna) pentru patul KRITTER,

–      1114 și 1318 pentru patul SNIGLAR.

Clienții care au acasă un produs din loturile mai sus menționate sunt rugaţi să verifice dacă bara metalică este intactă și să contacteze imediat Departamentul Relaţii Clienţi pe adresa de email info.bucuresti.ro@IKEA.com sau la numărul de telefon 0746 MYIKEA (0746.69.45.32) pentru a primi gratuit un set pentru reparație. Setul de reparație include o bară solidă metalică de diametru 10 milimetri, garnituri pentru atașarea barei la tăblia laterală, două imbusuri și instrucțiuni de înlocuire a barei metalice.

Numai paturile KRITTER și SNIGLAR cu data fabricației menționată mai sus sunt afectate de această decizie de rechemare pentru reparații. Acestea pot fi folosite în deplină siguranță câtă vreme bara metalică nu este ruptă. Decizia de a rechema aceste produse pentru reparații a fost luată ca o măsură de a preveni orice risc de producere a vreunui incident și de a evita remedierea posibilelor urmări. Utilizarea în perfectă siguranță a tuturor produselor din gamaIKEA este primordială. De aceea, compania IKEA nu va ezita să recheme de pe piaţă produse ori de câte ori va fi necesar.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button