ARHIVA B365

Magazinul din București cu vânzări lunare de 4.000 de euro: „Mulţi clienţi nu înţeleg ce vindem”

Baković a venit din Constanţa şi a început să lucreze în mica agenţie de publicitate Friends Advisors Spasic, construită de Spasic. Ea a studiat managementul şi comunicarea la Universitatea Media din Bucureşti şi a absolvit în 2007. După o investiţie de 80.000 de euro, a deschis în 2011 împreună cu Spasic spaţiul dedicat vânzărilor de mirodenii, în Dorobanţi.

Oana Baković spune că într-un astfel de business implicarea trebuie să fie totală: “Avem zile când stăm cu plăcere de vorbă cu clienţii prin magazin, pescuim noi produse cu furnizori de peste hotare, plănuim noi reţete de amestecuri sau ne împrietenim cu un restaurant nou”.

Totuşi, în agenda lui Baković, viaţa de familie se află pe primul loc, “fetiţa mea fiind principalul motiv pentru care am început acest business şi inspiraţia mea de zi cu zi. Există ciocniri între cele două vieţi, dar de cele mai multe ori familia câştigă”.

Printre obiectivele ei se numără schimbarea percepţiei românilor legată de utilizarea şi necesitatea mirodeniilor din lumea întreagă. Iar dacă acum încasările lunare variază între 8.000 de lei şi 15.000 de lei, Baković este convinsă că numărul de clienţi va creşte în timp.

Sursa: businessmagazin.ro.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button