Magazinul de pe Calea Victoriei din Bucureşti care merge mai bine decât tizurile din Italia

de:
17 iun. 2012
26 afișări
Magazinul de pe Calea Victoriei din Bucureşti care merge mai bine decât tizurile din Italia

Între timp, o parte dintre acestea au fost redeschise cu alţi francizaţi, dar italianul Adriano Mengotti, care conduce o reţea de magazine care îi poartă numele, şi-a păstrat spaţiul de pe Calea Victoriei deschis inclusiv în criză deoarece a avut rezultate mai bune decât unităţile din Italia.

Omul de afaceri italian Adriano Mengotti spune că a cumpărat în centrul istoric o clădire pentru amenajarea celui de-al doilea magazin din România, care va fi deschis însă peste doi-trei ani. Şi acesta, la fel ca şi primul deschis de grupul italian în 2008 pe Calea Victoriei, va fi tot în format multibrand.

„Aştept momentul potrivit pentru a deschide un nou magazin. Mizez în continuare pe formatul multibrand, deoarece acesta oferă mai multă varietate într-un singur spaţiu, un concept propriu şi o selecţie «Made in Italy» cu amprenta Mengotti. Motivele din spatele acestei decizii sunt aceleaşi pe care le are orice om care alege să nu se îmbrace monobrandoriginalitatea, individualitatea”, spune el citat de ZF.

În prezent magazinul Mengotti de pe Calea Victoriei, principalul pol al modei locale de lux, vinde produse ale mai multor branduri internaţionale, printre care Prada, Dolce&Gabbana, Etro, Fendi, Moncler, Marni şi DVF. „În clădirea cumpărată în zona Lipscani, peste doi-trei ani Mengotti îşi va diversifica oferta şi se va extinde. Oraşul este în continuă dezvoltare, iar centrul istoric va fi în curând inima Capitalei”, spune italianul care conduce grupul Mengotti, înfiinţat acum mai bine de 120 de ani. Adriano Mengotti a extins compania fondată de familia sa în mai multe oraşe din Italia şi apoi în România. Pornită ca un magazin de pălării, afacerea Mengotti a devenit acum un lanţ de magazine multibrand prezent doar în cele două ţări.

Cookies