Compania ENEL anunță că, pe 26 decembrie, a doua zi de Crăciun și zi liberă legală, magazinele sale din municipiul Bucureşti și din judeţele Ilfov şi Giurgiu vor fi închise luni.
În ceea ce privește serviciul de call center, acesta va fi disponibil, tot pe 26 decembrie, numai pentru informații în sistem automat precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold. Deci, doar intercțiune cu “robotul”, fără convorbiri cu operatori.
În celelalte zile ale săptămânii următoare – de marți, 27 decembrie, până vineri – magazinele Enel vor funcţiona după programul obişnuit:
Potrivit ENEL cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele ENEL:
Clienții au la dispoziție două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici. Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, pe lângă secțiunea Index din cadrul aplicației MyEnel, clienții pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.
ENEL mai amintește că, ăentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid, Distrigaz Sud Rețele, Gaz Est, Gazmir, Premier Energy sau Progaz P&D (între 22 și 26 ale fiecărei luni).
Indexul pentru consumul de gaze naturale poate fi transmis și prin aplicația My Enel, dacă distribuitorul este una dintre cele șase companii menționate mai sus.
Pentru a intra în contact cu un consultant Enel, clienții pot utiliza următoarele următoarele numere de telefon:
Programul acestui serviciu, unde pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele, este urmptorul:
Clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe myenel.ro, fie prin descărcarea aplicației din App Store sau Google Play.
Prin MyEnel, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată.
În cazul în care clienții doresc în continuare să efectueze plata în numerar, ENEL recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum și în magazinele alimentare.
Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar.
Îți recomandăm să citești și: