„Cifrele oficiale indică o creştere cu 5-6% a pieţei de retail anul trecut şi vedem aproximativ acelaşi rezultat şi în AFI. Rezultatele centrului comercial vor reflecta situaţia de pe piaţa de retail. Nu am cifrele exacte acum, dar toţi parametrii au avut o performanţă bună. Pentru 2014 aşteptăm creştere, având în vedere planurile pe care le avem pentru acest an”, a declarat Israel Vizel, manager mall division AFI Europe, scrie mediafax.ro.
Astfel, potrivit calculelor MEDIAFAX, în 2013 vânzările retailerilor prezenţi în AFI Cotroceni, care are aproximativ 80.000 de metri pătraţi, au depăşit 200 de milioane de euro.
Mallul de la Cotroceni, o investiţie de 300 de milioane de euro, are printre chiriaşi companii ca Real, Inditex, H&M, C&A sau Cinema City, iar în 2012 vânzările retailerilor au crescut cu 14% în lei (9% în euro) la 196 milioane de euro.
„Collective este un magazin pentru care încă de la deschiderea AFI Cotroceni încercăm să găsim soluţia pentru locaţia şi suprafaţa necesare. Acum am găsit calea cum să o facem, iar Collective urmează să deschidă un magazin în AFI Cotroceni. Magazinul va avea 600-700 de metri pătraţi şi examinăm posibilitatea să extindem puţin spaţiul”, a spus Vizel.
Magazinele Collective comercializează mai multe branduri premium, precum Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, UGG Australia, DKNY Jeans sau Converse. În România funcţionează trei magazine sub acest brand, precum şi două outleturi, toate în Bucureşti.