Lucrările pe Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului – A0 sunt în grafic. Oficial MT: Tronsonul DN1-DN1A ar putea să fie gata mai repede față de termenul din contract

24 iun. 2025
1455 afișări
Lucrările pe Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului - A0 sunt în grafic. Oficial MT: Tronsonul DN1-DN1A ar putea să fie gata mai repede față de termenul din contract
Lucrările pe Lotul 1 Nord al Autostrăzii Bucureștiului - A0 sunt în grafic. Oficial MT: Tronsonul DN1-DN1A ar putea să fie gata mai repede față de termenul din contract | Sursa foto: Irinel Ionel Scrioșteanu - Facebook

Secretarul de Stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu, a mers în vizită pe Lotul 1 al Autostrăzii Bucureștiului – A0 Nord, a cărei execuție a început în luna martie a acestui an, pentru a verifica stadiul lucrărilor de pe șantier.

Cum merg lucrările pe Lotul 1 A0 Nord

Irinel Ionel Scrioșteanu informează, printr-o postare pe pagina de Facebook, care este stadiul lucrărilor de pe Lotul 1 A0 Nord.

Astfel că, la acest moment:

Pe sectorul cuprins între km 12+120 – km 20+000 (Buftea DN1A – Corbeanca DN1) următoarele lucrări de terasamente sunt în execuție:

  • Decapare pământ vegetal: 95% realizat;
  • Stabilizare teren fundare: 85% realizat;
  • Umplutură terasament: 23%;
  • Podețe casetate: 14%;
  • Podețe tubulare: 9%;
  • Parcare de scurtă durată km 14+500: decapare pământ vegetal 100%.
  • Se lucrează la finalizarea descărcării siturilor arheologice la km 18+303 si km 13+900 și eliberarea amplasamentului de utilități existente în diverse puncte ale șantierului.

Pe sectorul cuprins între km 2+500 – km 12+120:

  • a început execuția lucrărilor de relocare utilități,
  • se finalizează activitățile de descărcare situri arheologice prezente,
  • se execută lucrări de decoperta și stabilizare teren fundare.

Pe sectorul cuprins între km 2+300 până la 8+720:

  • decaparea pământ vegetal
  • execuția tronsoanelor experimentale în vederea stabilirii procentelor de liant
  • aprovizionare materiale pentru straturile de umplutură
  • amenajarea drumurilor tehnologice

Pasaj peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 m, structura 6, la care momentan se execută platforme pentru cele 17 pile, în vederea începerii de săptămâna viitoare a execuției lucrărilor de fundații indirecte (320 piloți forați);

Pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, structura 7, compusă din 17 deschideri, cu o lungime totală de 650 m. În acest moment sunt prezente în santier 2 foreze, executați 130/294 piloți forați, 5 radiere finalizate;

Noduri rutiere la intersecțiile cu DN7 și DN1A, înăuntrul cărora sunt instalate organizările de șantier, respectiv Organizare de Șantier DN1A – baza administrativă și Organizare de Șantier DN7 – baza de producție. Un aspect particular este că Organizare de Șantier DN1A – baza administrativă este complet funcțională, au preîncărcare rampe culee în scopul consumării tasărilor.

Preîncărcare rampă culee în scopul consumării tasărilor la pasajul peste DJ Ciorogarla-Joița.

Traseul Lotului 1 Nord se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca și are o lungime de 17,5 km.

Amplasamentul lucrărilor este situat pe teritoriul județului Ilfov, pe raza unităților administrativ teritoriale Dragomirești-Vale, Buftea, Mogoșoaia, Corbeanca și pe teritoriul județului Giurgiu, pe raza localităților Joița și Săbăreni.

În șantier sunt mobilizați 300 de muncitori și 160 de utilaje. Lucrările au avut un strat bun, sunt în grafic și sunt șanse mari ca pe tronsonul între DN1 și DN1A să fie finalizate în avans față de graficul din contract, precizează Scrioșteanu.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies