Stelian Bujduveanu a anunțat în urmă cu câteva zile că lucrările la linia 5 de tramvai ar urma să înceapă, dar viceprimarul nu a spus și că acestea ar putea întârzia din cauza unui peron care ar trebui mutat cu câțiva metri față de amplasamentul prevăzut în proiect.
Potrivit clubferoviar.ro, lucrările de modernizare a căii de rulare a liniei 5 de tramvai s-au împotmolit din cauza unui peron.
În urmă cu două zile, viceprimarul Capitalei a anunțat că Primăria Municipiului București a desemnat constructorul care se va ocupa de lucrări și că linia 5 urmează să fie reabilitată.
Stelian Bujduveanu a transmis că linia 5 va fi reabilitată pe o lungime de aproximativ 4,3 km, pe Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu, de la Șoseaua Ștefan cel Mare la Pod Băneasa.
Potrivit sursei citate, constructorul respectiv a declarat că poate să înceapă oricând lucrările, însă PMB are probleme în emiterea autorizației de construire în zona Hotelului Caro.
Mai precis, patronii Hotelului Caro, precum și alte instituții din zonă, au cerut mutarea peronului unei stații cu câțiva zeci de metri față de amplasamentul prevăzut în proiect.
În schimb, alte surse au precizat pentru clubferoviar.ro că mutarea refugiului cu pricina nu ar trebui să reprezinte un obstacol în emiterea autorizației de construcție, luând în considerare faptul că ea trebuie emisă de către Primăria Capitalei și nu de altă entitate, dar că la nivelul Municipalității sunt probleme în acest sens.
Viceprimarul a transmis lista principalelor lucrări care urmează să fie executate în cadrul proiectului de reabilitare a liniei 5, anume:
Durata lucrărilor va fi de 12 luni, în care este inclusă și proiectarea, iar termenul de garanție va fi de 5 ani.
Te-ar putea interesa și: