Lucrările de reabilitare de la Podul Grant aduc restricții rutiere. Bonus: Tramvaiul 41 va circula pe un singur sens

14 mart. 2023
669 Afișari
Lucrările de reabilitare de la Podul Grant aduc restricții rutiere. Bonus: Tramvaiul 41 va circula pe un singur sens
Lucrările de reabilitare de la Podul Grant aduc restricții rutiere. Bonus: Tramvaiul 41 va circula pe un singur sens. Imagine arhivă, 2019: Agerpres

Directorul general al Administrației Străzilor a declarat că lucrările de reabilitare de la Podul Grant ar putea începe la sfârșitul lunii mai și vor aduce restricții rutiere. Totodată, tramvaiele liniei 41 vor circula pe un singur sens.

Restricții rutiere aduse de lucrările de reabilitare de la Podul Grant

Marian Bârgău, directorul general al Administrației Străzilor București, a declarat seara trecută, în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”, că lucrările de reabilitare de la Podul Grant ar putea demara la sfârșitul lunii mai. Acestea se vor putea executa cu închiderea circulației rutiere pe câte o bandă.

De asemenea, tramvaiele liniei 41 vor circula în sistem pendulă, pe un singur sens.

Noi încercăm să lucrăm mai mult noaptea (la Podul Grant – n.r.), dar dacă vorbim de reabilitarea unui pod, vor fi lucrări și pe timpul zilei, însă nu se va închide circulația în totalitate, se va închide pe câte o bandă, a declarat Marian Bârgău, conform Gândul.

Directorul ASB a vorbit și despre lucrările care se vor face la Podul Grant. Totodată, Marian Bârgău a declarat că se vor schimba și liniile de tramvai, pe un singur sens.

Decopertare (asfalt – n.r.), inclusiv partea de șine de linie de tramvai, pentru că în 2020 s-a făcut pe un singur sens, avem și sensul celălalt pe care trebuie să intervenim. Pe partea de reabilitare a pilonilor care susțin podul respectiv, partea de planșeu, toată structura.

Cât vor dura lucrările și valoarea contractului

Lucrările valorează aproximativ 65 de milioane de lei, iar contractul va fi pe o perioadă de 24 de luni.

Anul acesta avem deja preconizată suma de 35 de milioane de lei, deci așteptăm ca cei care vor câștiga licitația să se miște într-un ritm alert, astfel încât să reușim să terminăm lucrările într-un termen mai scurt decât 24 de luni (…), a declarat directorul Administrației Străzilor București.

Marian Bârgău a declarat că lucrările ar trebui să înceapă la sfârșitul lunii mai, începutul lui iunie.

Cookies