LOGO BUCUREŞTI. A fost ales un nou CÂŞTIGĂTOR

de:
05 mai 2017
0 Afișari
LOGO BUCUREŞTI. A fost ales un nou CÂŞTIGĂTOR

LOGO BUCUREŞTI. A fost ales un nou CÂŞTIGĂTOR. În prezentarea materialului propus spre jurizare, Alexandru Mihai Nenciu susține că a pornit de la ideea de a crea un logo care să condenseze, grafic și vizual, un cumul de valori Reprezentative pentru bucureșteni – istorice, culturale, sportive și economice.

Logo-ul creat de mine încearcă să spună o poveste, să reconstituie etapele unei istorii, prin reprezentarea simplificată a patru edificii-simbol ale Bucureștiului: Arcul de Triumf, Palatul CEC, Ateneul Român și Arena Națională. Logo-ul nu este altceva decât un vector de transmitere a identității colective„, a adăugat autorul.

VEZI PREZENTAREA COMPLETĂ A LOGO-ULUI AICI

Pentru a se evita situații de genul celei întâlnite la primul logo declarat câștigător, organizatorii concursului au decis, de comun acord cu membrii juriului, ca înmânarea propriu-zisă a premiului și semnarea contractului de cesiune a drepturilor de autor să aibă loc în termen de 7 (șapte) zile de la comunicarea publică a deciziei. Câștigătorul va fi validat doar dacă în
acest interval, în care lucrarea va fi expusă public pe site-ul Primăriei Municipiului București și pe pagina de Facebook, nu apar sesizări pertinente privind un eventual plagiat sau similitudine cu un alt logo existent.

LOGO BUCUREŞTI. A fost ales un nou CÂŞTIGĂTOR. În cazul în care decizia rămâne definitivă, acest lucru va fi comunicat public pe data de 12.05.2017, moment în care vor fi publicate în mediul online toate lucrările participante la concurs. În funcție de aprecierea pe care o vor primi din partea publicului, unele dintre acestea vor primi premii simbolice pentru popularitate, iar autorii vor fi incluși într-o bază de date pentru a fi solicitați pentru lucrări viitoare de grafică de către instituțiile subordonate ale Primăriei Capitalei.

Primarul General Gabriela Firea: „Chiar dacă se naște mai greu, un logo al orașului este necesar, ca element de identitate, atât pentru locuitorii săi cât și pentru cei care îl vizitează. Trebuie să intrăm în rândul lumii civilizate și în acest domeniu, ceea ce nu afectează în niciun fel prioritățile administrației, respectiv sănătatea, învățământul, infrastructura, mediul. Le mulțumesc tuturor celor care au participat la acest concurs și am convingerea că pe viitor ne vom putea folosi de creativitatea lor în beneficiul bucureștenilor”.

LOGO BUCUREŞTI. A fost ales un nou CÂŞTIGĂTOR. Dintr-un total de 230 de înscrieri au fost validate 204, care au fost punctate de juriu în funcție de 5 criterii: relevanța pentru tema concursului; design atractiv; originalitate (îmbinarea elementelor care îmbină tradiția istorica a Bucureștiului cu tendințele actuale); funcționalitate (vizibilitate si lizibilitate, să fie ușor recognoscibil, să poată fi imprimat și pe suprafețe mici fără să se piardă detalii esențiale); adaptabilitate (să permită declinarea ulterioara a unor branduri sectoriale). În perioada imediat următoare vor fi făcute publice toate lucrările care s-au încadrat cu succes, fie și parțial, în tema concursului.

LOGO BUCUREŞTI. A fost ales un nou CÂŞTIGĂTOR. Alături de Primarul General, din juriu au făcut parte: Prof. Mircia Dumitrescu, membru corespondent al Academiei Romane, secția de Arte, Arhitectura si Audiovizual; Adrian Majuru, directorul Muzeului Municipiului București; Anca Boeriu, lector la departamentul Grafica al UNARTE; Dr.Vladimir Nicula, lector la Universitatea de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu; Ioana Ciocan, Vicepreședinte Uniunea Artiștilor Plastici; Dochița Zenoveiov, brand innovator, „INOVEO”; Bogdan Naumovici, managing partner „23 Communication Ideas”; Corina Vințan, managing partner „Links Associates”; Mirel Palada, sociolog.

Cookies